شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان در احکامی سرپرست حوزه معاونت بازرسی و نظارت برقیمت ها و توزیع کالا و خدمات ، معاونت توسعه بازرگانی داخلی و اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق این سازمان منصوب شدند.
 سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان ، ˈامیرحسین نظریˈ در بخشی از این احکام آورده استˈ اطمینان دارم که با توجه به اهمیت و جایگاه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با ایجاد تعامل و همکاری سایر معاونین حوزه های تخصصی ، روسای ادارات ستادی و شهرستان ها در تهیه و تدوین برنامه های اجرایی و پایش آنها در بخش صنعت ، معدن و تجارت خوزستان در دولت تدبیر و امید به نحو مناسب اقدامات لازم صورت گیردˈ.
بر این اساس ، ˈابوالقاسم کوره چینیˈ به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه بازرگانی داخلی ، ˈعلی محمدرحمانیˈ به عنوان معاونت بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا و خدمات و ˈبهرام جباریˈ به عنوان مسوول اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق در سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان منصوب شدند.
امیرحسین نظری رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان در اواخر سال 1392 از سوی ˈمحمدرضا نعمت زادهˈ وزیر صنعت ،معدن و تجارت در این سمت ابقا شد.ک/2 646
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار