شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
حاجی زاده:
مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان به همراه معاونت امور دام، مدیر امور اراضی و مدیر صنایع کشاورزی این سازمان در دیدار هفتگی مرکز سامد حضور پیدا کردند و با چند تن از هم استانی ها ملاقات نمودند.مهندس حاجی زاده گفت: نظر به اینکه بخش کشاورزی یکی از زیربناهای اقتصادی و تولیدی استان می باشد. لذا پیگیری و حل مشکلات کشاورزان همواره از اهم دغدغه های استاندار محترم خوزستان است.
مهندس حاجی زاده گفت: با توجه به عنایت ویژه مقام معظم رهبری به بخش کشاورزی و تاکید استاندار محترم در این خصوص  همه مسئولین باید پاسخگوی مسائل کشاورزان باشند.
مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان به همراه معاونت امور  دام، مدیر امور اراضی و مدیر صنایع کشاورزی  این سازمان در دیدار هفتگی مرکز سامد حضور پیدا کردند و با چند تن از هم استانی ها ملاقات نمودند.
مهندس حاجی زاده  گفت: نظر به اینکه بخش کشاورزی یکی از زیربناهای اقتصادی و تولیدی استان می باشد. لذا پیگیری و حل مشکلات کشاورزان همواره  از اهم دغدغه های استاندار محترم خوزستان است.
وی ادامه افزود: با توجه به کثرت درخواستهای مردمی، با موضاعات مرتبط با سازمان جهاد کشاورزی استان در سامانه الکترونیک مردم و دولت ( سامد)  و اهمیت موضوعات کشاورزی و اراضی، از مهندس چنگلوایی مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان  دعوت بعمل آمد تا با این عزیزان دیدار نماید.
مهندس چنگلوایی در گفتگو با روابط عمومی استانداری بیان کرد: در ابتدا از مدیریت و همکاران این مرکز تقدیر و تشکر می کنم و معتقدم برگزاری ملاقات ها می تواند یک الگو باشد که مردم احساس کنند تکریم بیشتری از آنها  می شود و فکر می کنم کار خوبی است که می تواند ادامه پیدا کند.  
مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان  با توجه به اهمیت آبیاری و اصلاح روش های آن  در  استان این نوید را به مردم داد  و گفت:  به ازاری هر هکتار آبیاری بارانی مبلغ 5 میلیون تومان کمک بلاعوض و به ازای هر هکتار آبیاری قطره ای مبلغ 6 میلیون  تومان کمک بلاعوض به کشاورزان عزیز  می دهیم که محدودیت هم ندارد.
مهندس چنگلوایی در خاتمه  عنوان نمود:  در سال جاری به اندازه کافی انواع نهاده ها، کود و بذر در اختیار داریم که مردم در این خصوص  می توانند مراجعه نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار