شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۴۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
بسیاری از ما نام امیر دورفرد را شنیده ایم شهروندی که وی را پدر حقوق شهروندی و محیط زیست خوزستان می دانند . کسی که جوانی اش را در جاده های لالی و اندیکا هزینه کرد تا راه توسعه را برای مردمان ان دیار بازکند .

نخستین گردهمایی سراسری مدیریت جهادی» توسط دبیرخانه دائمی مدیریت جهادی و با همکاری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و در حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.


به گزارش شوشان، ترویج گفتمان و فرهنگ مدیریت جهادی، معرفی طرح و پروژه‌های منطبق با رویکرد مدیریت جهادی به عموم مردم، تبیین شاخص‌ها و ویژگی‌های افراد، مدیران و سازمان‌های جهادی، مستندسازی و تجربه نگاری از آثار برگزیده، تقدیر و بزرگداشت فعالیت‌ها و تیم‌های تلاشگر در عرصه فرهنگ و مدیریت جهادی از مهم‌ترین اهداف نخستین گردهمایی سراسری مدیریت جهادی است.


منطبق بودن با دغدغه، انتظار و خواسته مردم؛ بهره‌مندی از بنیان‌های توسعه اجتماعی (نهاد سازی، سرمایه اجتماعی، مشارکت همگانی، جریان سازی و گفتمان سازی)؛ اصول بهره‌وری، اقتصادی بودن و صرفه‌جویی در زمان و هزینه (برای شهروندان و مجریان)؛ بهره‌مندی از دانش و تخصص سرمایه انسانی ایرانی و کار تیمی منسجم و کادر سازی؛ بهره‌مندی از هویت ایرانی – انقلابی – اسلامی؛ استفاده از تکنولوژی و دانش روز؛ بهره‌مندی از پشتوانه‌های معنوی و انگیزه‌های الهی نیز از مهم‌ترین محورها و شاخص‌های این گردهمایی است.


لازم به ذکر است، این گردهمایی با معرفی و تقدیر از پروژه‌ها و طرح‌های برگزیده با رویکرد مدیریت جهادی و همچنین معرفی شهروندان و گروه‌های برتر جهادی به‌منظور ارائه الگوها و ایده‌های موفق برای آحاد شهروندان و فرهنگ‌سازی مؤثر در این زمینه با حضور فعال دانشگاهیان، مراکز علمی و تحقیقاتی و نیز مسؤولین کشوری و لشگری از دولت، مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، نیروهای مسلح، شورای اسلامی شهر و شهرداری برگزار خواهد شد.


 امیر دورفر در نخستین گردهمایی سراسری مدیریت جهادی به عنوان شهروند نمونه جهادی کشور برگزیده شد و مدال و حکم خود را از دکتر محمدباقر قالیباف ، شهردار تهران بزرگ دریافت نمود .


وی در تماسی گلایه آمیز اظهار داشت که در این مراسم ، علیرغم کسالت شدید ازسوی هیچ شخص و مسوول خوزستانی حمایت و همراهی نشد .درحالی که تنها شهروند نمونه کشوری جنوب ایران بود . لازم به ذکر است که جناب آقای دورفرد که خود را خادم مردم می داند. هم اکنون نماینده اصناف – مساجد و ساکنین مناطق گلستان و فرهنگ شهر اهواز می باشد و دارای کسالت شدیدی است که امیدواریم هرچه سریع تر به بهبودی کامل برسند و به خدمات ارزنده و انسان دوستانه خود ادامه دهند .


سیاری از ما نام امیر دورفرد را شنیده ایم  شهروندی که وی را پدر حقوق شهروندی و محیط زیست خوزستان می دانند . کسی که جوانی اش را در جاده های لالی و اندیکا هزینه کرد تا راه توسعه را برای مردمان ان دیار بازکند . 


درنشریات می خواندیم که ایشان در اقدامی بی سابقه اقدام به کاشت 5150 نهال درخت کرده است و با پاهای لرزان اما استوارش بانی فرهنگی نوین شده است برای آنان که دست به تخریب درخت ها می زنند .




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
comment
0
2
comment به عنوان یک خوزستانی به این همشهری افتخار میکنم و اروزی صحت و سلامت ایشان را از درگاه ایزد یکتا دارم.
comment
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
comment
0
2
comment موفق و منصور باشند. باتشکر از شوشان و اطلاع رسانی اش.
comment
پریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
comment
0
2
comment موفق و موید باشید باعث افتخار ما هستید.با آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما
comment
سید نور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
comment
0
0
comment درود بر همشهری عزیزمان جناب آقای حاج امیر دورفرد......باعث افتخاری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار