شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
در شورای شهر باغملک چه خبر است
علی رغم تاکید فرماندار بر حفظ وحدت و همدلی و انتخاب براساس رفاقت نه رقابت اما گروه اکثریت حاضر به قبول این درخواست نشدند براستی این انتخابات براساس تفکرات حزبی انجام شد
در شورای شهر باغملک چه خبر است : انتخابات هیت رییسه شورا در سایه تفکرات جناحی یا قومیتی
 
راضیه موسوی: انتخابات هیت رییسه شورای اسلامی شهر باغملک با حضور فرماندار این شهرستان برگزارشد  که در این انتخابات پرویز نوروزی ابراهیم سپاسزاده و رسول کریمی کاندید ریاست بودند. پرویز نوروزی با ۴ رای رییس شورا شد. رسول کریمی سه رای آورد و ابراهیم سپاس زاده بدون رای ماند که جای تعجب داشت در انتخاب نایب رییس هم هوشنگ محمدی و ابراهیم سپاسزاده کاندید بودند که سپاسزاده با ۴ رای نایب رییس شد و محمدی با ۳ رای ناکام ماند. همچنین رمضانی با ۴ رای منشی و افراخته با ۵ رای خزانه دار شورا شد اما این انتخابات چطور برگزار شد.
 
علی رغم تاکید فرماندار بر حفظ وحدت و همدلی و انتخاب براساس رفاقت نه رقابت اما گروه اکثریت حاضر به قبول این درخواست نشدند  براستی این انتخابات براساس تفکرات حزبی انجام شد که درآن صورت رسول کریمی نژاد هم اصولگرا بود اما اگر بر اساس تفکرات قومیتی انجام شده باشد که باید برای شهر باغملک تاسف خورد و اول از همه باید برای خودمان تاسف بخوریم  که چنین تفکراتی را انتخاب نمودیم در مورد انتخاب پرویز نوروزی به عنوان رییس شورا به جرات میتوان گفت پرویز نوروزی که بیشتر ارایش از قشر جوان و ورزشکار بوده به آنها پشت پا زده و از طرفی عامل مهم جدایی اعضا شورا از یکدیگر هستند زیرا چون رای وی بر تصمیم گیری شورا تاثیر مستقیم دارد وی از این موقعیت استفاده می نماید و نظراتش را بر دیگران غالب می نماید و انتخاب اخیر وی بعنوان رییس شورا این فریضه ما را به یقین تبدیل نمود نوروزی در سه یا چهار دوری که کاندید شد هیچگاه رای لازم را بدست نیاورد تا اینکه دراین دوره دست نیاز را بسوی ورزشکاران و قشر جوان دراز کرد و با وعده های زیاد رای این قشر عظیم را بدست اورد تا راهی شورا شد اما از آن زمان تا کنون قدمی برنداشت بلکه به تحریک احساسات این قشر ادامه داد در این مورد بیشتر خواهیم نوشت. اما از دوستانی مانند سپاس زاده بعید بود در دام این افراد بیفتد.
 
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار