شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
وزير اطلاعات از دستگيري ۵ تا ۶ نفر از افراد وابسته به گروه‌هاي تروريستي خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمود علوي در حاشيه نشست هيات نمايندگان اتاق تهران در جمع خبرنگاران گفت: بعد از اطلاع‌رساني اخير ۵ تا ۶ نفر از افراد وابسته به گروه‌هاي تروريستي يكي پس از ديگري در شهرهاي مختلف كشور شناسايي و دستگير شدند.

علوي افزود: در تخليه اطلاعاتي كه از اين افراد صورت گرفت يك سري از عوامل، سرپل‌ها و مرتبطان آنها را شناسايي كرديم و سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتي در موقعيت مناسب آنها را دستگير خواهند كرد و اجازه كوچك‌ترين آسيب به امنيت كشور و مردم را به آنها نخواهيم داد. او تصريح كرد: در ماه مبارك رمضان خداوند به سربازان گمنام امام زمان (عج) و خدمتگزاران مردم در عرصه امنيت توفيق داد مجموعه‌اي را كه برنامه گسترده‌اي براي انفجار و اقدامات ضد امنيتي داشت متلاشي كنند. وزير اطلاعات گفت: اين يكي از مواردي بود كه به مردم اطلاع‌رساني شد. قبل از آن گروه‌هاي تروريستي زيادي در مناسبت‌هاي مختلف در ايام محرم، صفر، فاطميه، نوروز و تقريباً هر زماني كه تجمع مردم مانند ۲۲ بهمن يا روز قدس مي‌خواست شكل گيرد جريان‌هاي تروريستي انگيزه پيدا مي‌كردند كه ضربه‌اي وارد كنند يا اقدامات تروريستي انجام دهند.

او اضافه كرد: گروه‌هاي تروريستي حتي در شرايط عادي هم سعي مي‌كردند در مراكز جمعيتي مانند ايستگاه مترو، نمازجمعه و دانشگاه ضربه‌هايي وارد كنند كه به لطف خدا همه اينان شناسايي شدند و در رصد اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفتند و زير ضربه رفتند. علوي گفت: مواردي كه اخيراً اطلاع‌رساني شد يكي از مواردي بود كه بنا به دلايلي اطلاع‌رساني كرديم و الا قبل و بعد از آن خانه‌هايي كه در آنها ساخت بمب صورت مي‌گرفت امكاناتي كه فراهم كرده بودند و مواد پيش‌سازانفجاري را فراهم و در آنجا تركيب مي‌كردند يكي بعد از ديگري، شناسايي، كشف و ضبط شد و افراد دستگير شدند. او افزود: اين گروه‌ها عمدتا وابسته به داعش هستند. البته گروه‌هاي ديگري همه در مواردي بودند كه خيلي معدود بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار