شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
  مدیر داخلی مرکز آموزشی، درمانی ابوذر اهواز گفت: بخش فوق تخصصی عفونی اطفال روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز بهسازی و تجهیز شد.


علیرضا فضل الله پور سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بخش با اعتبار 2 میلیارد و 630 میلیون ریال از محل اعتبارات طرح تحول در نظام سلامت به بهره برداری رسید.

وی افزود: این بخش با 14 اتاق و 20 تخت به همراه تجهیزات کامل پزشکی برای خدمات دهی به بیماران بهسازی و تجهیز شده است.

فضل الله پور در خصوص طرح جایگزین در حال ساخت بیمارستان ابوذر گفت: این طرح تا بهمن ماه به اتمام می رسد و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اشت.

مدیر داخلی مرکز آموزشی، درمانی ابوذر اهواز ادامه داد: اعتبار ساخت این طرح از محل طرح های ملی تامین شده است و پیش بینی می شود تا سال 1396 به بهره برداری برسد.

مرکز آموزشی درمانی ابوذر اهواز، تنها مرکز تخصصی و فوق تخصصی اطفال می باشد که به مردم استان خوزستان و استان های همجوار خدمت رسانی می کند. در زمان حاضر این مرکز با 240 تخت مصوب و 165 تخت فعال و بخش های تخصصی عفونی، نفرولوژی، غدد، نوزادان، گوارش، ICU ،NIC، اطفال عمومی و جراحی یکی از مراکز آموزش و درمانی استان است.

این مرکز علاوه بر درمان بیماران مراجعه کننده، یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان رشته های پزشکی در سطح عمومی و تخصصی، پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، رادیولوژی، مدارک پزشکی و علوم آزمایشگاهی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار