اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
مراسم استقبال از پیکر پاک شهید حاج محمد کیهانی که در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد شب گذشته در فرودگاه اهواز برگزار شد.

شوشان: حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد کیهانی از مدیران خدوم شهرداری اهواز که از مدتها پیش در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه حضور داشت ، شربت شهادت را نوشید و به لقای حق پیوست.

شب گذشته 10 آبان ماه پیکر پاک این شهید سرافراز وارد فرودگاه اهواز شد و مورد استقبال هزاران نفراز مردم و مسئولان قرار گرفت. در این مراسم استقبال که به همت معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز برپا شده بود پس از تلاوت قرآن ، زیارت عاشورا قرائت شد. سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین توکلی (یکی از همرزمان شهید کیهانی) و مداحی حاج عباس نبگان از بخشهای دیگر این مراسم بود.

شایان ذکر است ، در این مراسم معنوی شریعتی استاندارخوزستان ، آیت ا... حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، سید خلف موسوی شهردار اهواز، اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری، فرزین حاتمی کاکش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، پرسنل و مدیران شهرداری و سایر مدیران استان خوزستان نیز حضور داشتند.


این مراسم تا پاسی از شب ادامه داشت و پیکر پاک این دلاور مرد خوزستانی از فرودگاه اهواز با حضور مردم تا منزل ایشان همراهی شد.

نام و یاد این شیرمردان پاک تا ابد بر قلب و پیشانی تاریخ هک شده و دنیا فداکاری هایشان را از یاد نخواهد برد.  







نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار