شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
شوشان: در جلسه ای با حضور دبیر و سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خوزستان ،دبیر حزب اعتدال و توسعه شهرستان رامشیربرگزیده شد.

در جلسه ای با حضور سید امیر حمزه موسوی دبیر حزب اعتدال و توسعه خوزستان ،حسین علیخانی سخنگوی حزب و جمعی از فرهیختگان شهرستان رامشیر ، جاسم مقدم به عنوان دبیر و یازده نفر نیز به عنوان اعضای شورای حزب اعتدال و توسعه شهرستان رامشیر برگزیده شدند .

جاسم مقدم در این جلسه ضمن تقدیر از اعضاء اظهار داشت : با تمام توان سعی خواهم کرد شرایط تحزب را در شهرستان فراهم نموده و با مهندسی افکار عمومی به ساختارمند شدن حزب کمک نمایم.

در ادامه سیدامیرحمزه موسوی دبیر حزب اعتدال و توسعه خوزستان با بیان اینکه مشی اعتدال نجات بخش فرآیند امور در کشور و زیربنای تفکر ایرانی و اسلامی است اظهار داشت : در چنین شرایطی است که نخبگان پرورش یافته و کشور به توسعه متوازن خواهد رسید.

موسوی افزود : ما نیز به عنوان نمایندگان حزب باید در راستای اهداف دولت تدبیر و امید از همه ظرفیتهای استان در هر گروه و قومی و با هر ایده خوبی برای توسعه منطقه و کشور بهره بگیریم و تمام توان خود را معطوف به حل مشکلات و ارایه راهکارهای مناسب به کار بریم .

سپس حسین علیخانی سخنگوی حزب از فرآیند قانونی امور و استفاده از آیین نامه، مرام نامه واساسنامه حزب برای نحوه فعالیت ،مطالبی عنوان نمودند.

علیخانی تاکید کرد : اکنون در زمان پیچیدگیهای سیاسی باید با تحلیلهای مناسب برای وحدت و منافع ملی بکوشیم و منافع جامعه را به هر چیزی ارجح بدانیم .



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار