اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
- معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: امسال سقف وام نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان با 50درصد افزایش از 200 میلیون ریال به 300میلیون ریال رسید.

مسعود انصاریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرداخت این وام با کارمزد چهار درصد به زودی به بانکهای عامل استان ابلاغ خواهد شد تا امکان دریافت این وام برای متقاضیان روستایی فراهم شود.

وی گفت: دریافت این وام برای متقاضیان ساکن در شهرهای زیر25هزار نفر استان خوزستان نیز با همان کارمزد چهار درصد نیز قابل پرداخت خواهد بود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان پیش بینی کرد با توجه به افزایش سقف وام مسکن روستایی در سال جاری ، کار ساخت و ساز افزون بر 12هزار و 800واحد مسکونی روستایی در خوزستان شروع شود.

انصاریان افزود: بر اساس آمار ، از مجموع 210هزار واحد مسکونی روستایی در خوزستان ، 190هزار واحد آن غیر مقاوم بود که در این راستا تاکنون 60هزار مسکن روستایی به طور کامل مقاوم سازی شده و نوسازی 65هزار واحد دیگر در حال انجام است.

آسفالت 1.6میلیون متر مربع در روستاهای خوزستان

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: از محل سهمیه قیر یارانه ای و همکاری دهیاری ها و بخشداری ها ، یک میلیون 600هزار متر مربع از معابر عمومی روستاهای استان در سال 1395 آسفالت شد.

انصاریان افزود:امسال با تخصیص سهمیه بیشتر قیر یارانه ای ، سطح بیشتری از معابر و خیابان های روستاهای استان آسفالت می شود.

به گفته وی پارسال 154طرح عمران روستایی(طرح هادی) به ارزش 639میلیارد ریال در روستاهای استان تعریف شد که به دلیل مشکلات اعتباری دولت ، تنها 340میلیارد ریال آن تخصیص یافت که متوسط پیشرفت طرح های هادی حدود 75درصد بود.

به گزارش ایرنا از مجموع جمعیت 4.7میلیون نفری خوزستان حدود یک میلیون و 200هزار نفر در مناطق روستایی و بقیه در مناطق شهری زندگی می کنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار