اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
شوشان خرمشهر:نوبتی هم که باشد، نوبت گروه F یا گروه پنجم از تیم های راه یافته به جام جهانی 2018 روسیه است.
جایی که بزرگترین تیم تاریخ فوتبال جهان به گواه آمار و ارقام رسمی و غیر رسمی آمده تا خاطرات تلخ جام جهانی 2014 که میزبان بوده را بدست فراموشی سپرده و چهره جدیدی از خویش به نمایش بگذارد. در حقیقت برزیل به روسیه می آید تا بگوید فوتبال سرزمین قهوه پایان نیافته و قصد دارند پس از سالها مجددا بر بام فوتبال جهان آقایی کنند. در این میان نقش بازیکنان باتجربه ای همچون مارسلو، دنی آلوز و نیمار می تواند تاثیر گذارتر از همیشه باشد. به احتمال فراوان برزیل بعنوان تیم نخست از این گروه صعود نماید. در کنار برزیل صربستانی قرار گرفته که سبک فوتبالش متاثر از یوگسلاوی سابق اما در نوع و مدل امروزی و مدرن است. براستی آیا صربستان خواهد توانست فوتبال زیبایی همچون کرواسی 1998 ارائه نماید و نام خویش را در جهان فوتبال جاودانه کند؟ میبایست منتظر بازی اول این تیم ماند تا عیارش مشخص شود. دیگر تیم این گروه سوئیس است. سوئیس که بنظر میرسد در سبک فوتبالش از کشور هایی چون هلند و آلمان نیز الگو برداری کرده باشد عزمش را جزم نموده تا ضمن حضوری آبرومند نیم نگاهی به صعود داشته باشد. لذا در این راه تنها رقیب اصلی خویش را برزیل می داند و بسیار امیدوارانه به بازیها می نگرد.
دیگر تیم از قاره امریکا کارستاریکاست. تیمی که از قطب های فوتبال این قاره محسوب شده و این انتظار را دارد که بتواند با تکیه بر فوتبال ناب و تکنیکی همراه با سرعت و قدرت بدنی بالا در کنار برزیل دیگر تیم صعود کننده بوده و 2 تیم اروپایی یاد شده را از گردونه خارج نماید.
در حقیقت می توان گفت که این گروه رقابت مابین اروپا و قاره امریکای جنوبی است. باید دید کدامیک بر دیگری پیروز شده و کدامیک پرچم سفید را به نشانه تسلیم شدن بالای سر خواهند برد.

نویسنده...محسن بابادی...تحلیلگر و مفسر فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار