اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

"بسمه تعالی"

دهم تیرماه که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامگذاری شده است فرصت مناسبی است که به مهم‌ترین موتور محرکه‌ی اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن در ایجاد اشتغال پایدار و به تبع آن افزایش تولید ناخالص ملی و رشد اقتصادی نگاهی اندیشمندانه شود چرا که این بخش به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه نقش به‌سزایی دارد .

دولت "تدبیر و امید" با تمرکز بر رشد و توسعه اقتصادی و نگاه ویژه به مقوله صنعت و معدن ، تمام تلاش خود را جهت رسیدن به جایگاه های بهتر توسعه انجام خواهد داد و این اعتقاد را دارد که تمرکز بر صنایع و معادن داخلی و ایجاد برنامه های جامع ، می تواند بسیاری از معضلاتی همچون بیکاری را از بین ببرد.

امید است با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصتهای رشد و توسعه ، صنعت کشور با فائق آمدن بر موانع پیش رو بتواند با شکوفایی روز افزون خود پایه های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر بخشد.

اینجانب فرا رسیدن روز صنعت و معدن را به رئیس ، کارکنان صنعت ، معدن و تجارت و همه صنعتگران و کارآفرینان استان خوزستان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی این خدمتگزاران صدیق را مسئلت می نمایم . امیدواریم در سال "حمایت از کالای ایرانی" با همکاری و تعامل همه جانبه شاهد رشد و اعتلای کشورعزیزمان ایران باشیم.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار