اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲
یادداشتی به قلم اسماعیل آریا
جناب مهندس حسین حمیدپور شهردار جوان ، بومی و نا کارآمد شهر بزرگ آبادان

پس از جلوس حضرتعالی بر کرسی شهرداری تا به امروز چه کردید؟؟؟

شهروندان بنا به بومی بودنتان امید بر آن داشتند تا با نو اندیشی، نگرشی متفاوت و با توجه به شناخت محیط شهری ، تحولی نو در توسعه شهری را از جانب شما شاهد باشند. اما تا به امروز هر آنچه شاهد بودیم ، نبود برنامه توسعه متوازن شهری، عدم پرداخت حقوق کارگران و کارمندان ، عدم تغییر در مبلمان شهری ، عدم تفکر اقتصادی و درآمدزا و ده ها مورد دیگر از ضعف های عملکرد شماست که به وضوح بر همگان عیان گشته است.

بارها و بارها همگان شاهد آن بودیم که کارگران و پرسنل زحمتکش و مظلوم شهرداری به واخواهی حقوق های معوق خود نشسته اند...

هم شما و هم ما نیک می‌دانیم که دیگر واخواهی مطالبات کارگران و زحمتکشان شهرداری و همچنین شهروندان راهی به جایی نمی برد، زیرا کسی صدای ضعیف را نمی شنود... حتی شما که چنان بر اسب غرور سوار شده ای که صدای منتقدان را هم نمی شنوید...!

جناب حمید پور شهردار محترم شهر پر درآمد آبادان

شما مرتبا در هر جلسه از نگرانی های خود نسبت به حقوق معوقه کارکنان شهرداری ابراز دغدغه کردید ، آیا داشتن دغدغه کفایت می کند؟ یا باید تفکری عملگرا ورای دغدغه تان داشته باشید؟ آیا شهردار بودن فقط به پرداخت حقوق پرسنل، اهدا لوح به بازیکن فوتبال و یا سفیر برزیل ، حضور در جلسات و برنامه های متعدد بی نتیجه و گرفتن عکس های یادگاری ختم می شود؟؟؟ یا شهردار بودن شایستگی ها و تخصص های دیگری را می طلبد؟؟؟ البته شاید یکی از الزامات شهردار، داشتن مشاورین متعدد ، عزل و نصب ها و جابجایی افراد هم باشد...!

پس از خودسوزی زامل آذربجان که یکی از صدها عملکرد ضعیف شما را هویدا کرد ، شما با دستپاچگی و اقدامی عجولانه حقوق ها را پرداخت کردید و بعد مجددا با فراموشی آن خودسوزی ، روز از نو و روزی از نو... 

جناب شهردار محترم

شما بدون آنکه برای پرداخت حقوق های معوقه کارکنان برنامه‌ای داشته باشید پا پیش گذاشته اید ، این  در حالی است که شهرداران تحول گرا و متفکر از فعالیت های هم سوی اقتصادی در جبران کمبودهای مالی شهرداری بهره می برند که متاسفانه شما فاقد این فاکتورها بوده و هستید...

شما که خود را ابر قدرت مدیریت می دانید و مدعی توسعه بخشی بودید ، در این برهه از زمان به کمی عقب تر باز گردید و نگاهی دوباره به برنامه های خود که در یک برگه کاغذ مرقوم نموده و به شورای شهر ارائه کردید بیندازید ، در آن پروتکل ها نه شورا دخیل بود، نه شخص دیگری و نه آدم های دیگری در آن برنامه ها گنجانده شده بودند که البته به هیچکدام از وعده هایتان هم جامه عمل نپوشاندید.

باید بحضورتان یادآوری کنم متاسفانه از آغاز مسئولیت خود بعنوان شهردار آبادان تا کنون به هیچ یک از برنامه هایتان نه رسیدگی جدی کردید و نه عمل!

لازم است که بگویم شما این برنامه ها را با توجه به توانایی ها و پتانسیل های خویش ترسیم کرده بودید ، این حاکی از آن است که خودتان هم به توانایی خود واقف نبوده اید!

تنها کاری که از شما در شهر مشاهده کردیم تعیین مشاوران متعدد و تغییر مدیران شهرداری بوده و بس... ولی افسوس و دریغ از یک تغییر حتی کوچک در شهر بزرگ آبادان!

با توجه به سالروز شکست غرور آفرین حصر آبادان و در ایام هفته دفاع مقدس آیا شهرداری به رسم سالیان گذشته در این ایام افتتاحیه طرح عمرانی را پیش بینی کرده یا خیر؟ و یا همچنان با توجه به وجود پروژه های گذشته بدنبال تعریف پروژه هایی جدید هستید؟!

شما حتی اگر ابتدایی ترین وظایف شخص شهردار را در دستور کار خود قرار می دادید، یکی از موفق ترین مدیران بودید اما افسوس که چنین هم نکردید.

برادر بزرگوار جلوی ضرر را هر وقت بگیرید منفعت است... 

لطفاً و خواهشا پیش از عزل و برکناری توسط شورا، استعفای خود را تقدیم کنید...

جناب مهندس حمیدپور 
این سخن اکنون نقل محافل، هر نشست، جلسه و دیدار شهروندان شریف و مردم خونگرم آبادان با یکدیگر شده است...

والعاقبه للمتقین اللهم و اجعلنا من المتقین...

ارادتمند و برادر کوچک شما
اسماعیل آریا

انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار