اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
آبادان - شوشان ؛ امسال خدمات ارزشمند و فراوانی در مرز شلمچه برای زائران اربعین مهیا شده است که باید از همه دست اندر کاران تشکر کرد.

شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان مستقر در مرز بین المللی شلمچه ، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من عاشق شلمچه ام  و لازم می دانم از تمام کسانی که در جهت فراهم سازی امکانات و تمهیدات برای حرکت آسان و راحت زائران تلاش می کنند، قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه امسال خدمات ارزشمند و فراوانی در مرز شلمچه برای زائران اربعین مهیا شده است، افزود: همه کسانی که اینجا برای ارائه خدمات گرد هم آمده اند از جان و دل به زائران در حال خدمت هستند و این خدمات رسانی هر سال بهتر از سال قبل برگزار می شود.

آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: دریایی از امکانات برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه فراهم شده است. مواکبی که مردم و مسئولان در جهت خدمات رسانی به زائران هم در این سوی مرز و هم در آن سوی مرز بر پا کرده اند، بسیار ارزشمند است که امیدوارم مورد قبول درگاه حضرت حق قرار گیرد.

وی افزود: این حرکت بزرگ پیاده روی اربعین برای ما انقلاب امام زمانی(عج) شده است و همه دنیا باید بدانند جریانی که اکنون مردم علاوه بر ایرانی ها از سایر کشورها مثل پاکستان، هندوستان، آذربایجان و دیگر کشورهای دنیا به آن می پیوندند و حسین گویان و سینه زنان به مرز می آیند، بیانگر اتحاد و وحدت میان تمامی شیعیان جهان است که باید قدر آن را بدانیم.

وی تصریح کرد: حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی، معجزه الهی است که بشارت هایی را برای این انقلاب بزرگ و سترک در بر دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به خدمات رسانی نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در مرزهای شلمچه و چذابه شاره کرد و گفت: یکی از ارگانهایی که در این ایام مدیون آنها هستیم و افتخار آفریدند نیروی انتظامی است  که زبان برای قدردانی از تلاش آنان قاصر است.


انتهای پیام/.

***خبرنگار: نجمه ایرانیان***

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار