اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
قطبی- شفر؛ جنگ قدرت در غدیر
نیمه دوم بازی تیم های استقلال برابر فولاد با حساب 2 بر یگ به نفع آبی ها در جریان است.
استقلال برای اینکه بتواند فاصله خود را با تیم های صدرنشین را کم کند و همچنان به روند روبه رشد خود ادامه بدهد نیاز مبرم به کسب 3 امتیاز این بازی حساس دارد. همچنین فولاد هم که بعد از نتایج فوق العاده در زمان حضور قطبی هفته گذشته از نساجی شکست خورده بود، امیدوار است امروز استقلال را شکست بدهد و دوباره به جاده موفقیت برگردد.

هفته بیستم لیگ برتر/ ساعت:15
ورزشگاه : غدیر
داور: سید مهدی سیدعلی / کمک ها: محمدرضا منصوری و مهدی عالیقدر

ترکیب فولاد:

احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، عارف آغاسی، میلاد بدرقه، آکاهوشی، میثم دورقی، مهدی زبیدی، رضا میرزای، حسن بیت سعید( 79 - بابک مرادی) و لوسیانو پریرا

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی (85- محسن کریمی)، اللهیار صیادمنش (71- شجاعیان)، گادوین منشا (74- ایسما)و فرشید اسماعیلی

سرمربی وینفرد شفر

اخطار:
 
محمد دانشگر  (19 ) محسن کریمی (92) برای استقلال

رضا میرزایی (34 ) رافائل مسی (64) برای فولاد

شرح گل:


1-0 (استقلال): پاس زیبای فرشید باقری از فاصله 40 متری در دقیقه 15با فرار عالی منشا همراه شد  و او با یک ضربه سرضرب توپ را از بالای سر مرادیان وارد دروازه فولاد کرد.

1-1 (فولاد): اشتباه عجیب مدافعان استقلال باعث شد توپ به راحتی جلوی پای بیت سعید بیفتد و او با یک ضربه محکم گل مساوی را وارد دروازه استقلال کرد.

2-1 (استقلال): پاس زمینی منشا از سمت راست در دقیقه 40 در موقعیت تک به تک و ایده آل به پاتوسی رسید و او موفق شد سومین گل فصل خود را بزند.

3-1 (استقلال): وریا غفوری توپ را به تنهایی چند متر جلو آورد و توپ او در برخورد با مدافع فولاد به ایسما رساند و او  با یک ضربه دقیق دروازه فولاد را باز کرد.

شرح نیمه اول:
 
استقلال در نیمه اول مثل بازی های قبلی خیلی زود به گل رسید و در دقیقه 14 بازی گادوین منشا با یک ضربه سر ضرب موفق شد یکی از زیباترین گل های فصل لیگ برتر را بزند .

بعد از گل استقلال عقب کشید و  با وجود اینکه بازی بیشتر در زمین این تیم در جریان بود اما دفاع فشرده این تیم باعث شد فولاد نتواند دروازه آبی ها را تهدید کند. با این حال در دقیقه 37 بازی اشتباه عجیب مدافعان استقلال باعث شد بیت سعید گل تساوی را وارد  دروازه استقلال کند.

اما قدرت قوق العاده استقلال در خط حمله باعث شد تساوی فولاد تنها 3 دقیقه طول بکشد و این بار پاس زیبای منشا باعث شد پاتوسی گل دوم را وارد دروازه فولاد کند.

در ادامه بازی دو تیم موقعیت زیادی روی دروازه هم نداشتند تا بازی در نیمه اول با برتری آبی ها به پایان برسد.

لحظات حساس:

دقیقه 3: سانتر از سمت چپ در یک رفت و برگشت به فرشید باقری رسید  ولی او در داخل محوطه جریمه فولاد با اختلاف زیاد  راهی اوت شد.
دقیقه 17: تعوپ در یک رفت و برگشت به رضا میرزایی رسید و شوت او با عکس العمل زیبای حسینی به بیرون رفت.
دقیقه 43: پاس کات بک رضا میرزایی در پشت محوطه جریمه به آکاهوشی رسید ولی ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 50: سانتر جعفری از سمت راست به شکلی عجیب از مدافعان استقلال رد شد اما بیست سعید در باز کردن دروازه خالی ناکام ماند.
دقیقه 52: سانتر پاتوسی می رفت به صورت مستقیم وارد دروازه فولاد شود ولی منادی توپ را مهار کرد.
دقیقه 55: ضربه والی پاتوسی با فاصله زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 62: پاس عرضی زیبای فرشید اسماعیلی تنها به یک ضربه نیاز داشت تا وارد دروازه شود اما الهیار صیادمنش به توپ نرسید تا این موقعیت ایده آل از دست برود.
دقیقه 71: پاس عرضی منشا با شوت بی دفت الهیار صیادمنش همراه شد.
دقیقه 75: فرار فوق العاده اسماعیلی او را در موقعیت تک به تک قرار دارد  و در شرایطی که خودش می توانست توپ را وارد دروازه کند پاس داد که مدافع فولاد توپ را از روی خط بیرون کشید.
دقیقه 77: نفوذ رضا میرزایی با ضربه آرام او همراه شد اما ضربه اش را حسینی به راحتی مهار کرد.
 
حاشیه:
 
مهدی رحمتی دروازه بان نیمکت نشین استقلال و ابراهیم میرزاپور مربی دروازه بان های فولاد پیش از شروع بازی برخورد گرمی با هم داشتند.
فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی پیش از شروع بازی به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شدند.
هواداران استقلال پیش از شروع بازی به شدت ایمان مبعلی را تشویق کردند و این بازیکن هم سمت آنها رفت.
در دقیقه 68 بازی الهیار صیادمنش در گوشه ای از زمین مصدوم شد و عجیب اینکه هواداران فولاد اشیا به سمت او پرتاب می کردند.
منشا با زدن گل اول خود لوگوی باشگاه استقلال را بوسید تا به این شکل در بین هواداران استقلال برای خود محبوبیت دست و پا کند.
 الهیار صیادمنش بعد از اینکه چند دقیقه با مصدومیت بازی کرد، در دقیقه 71 جای خود را به شجاعیان داد. صیادمنش بعد از تعویض با برانکارد از زمین بازی تعویض شد.
*امید نورافکن در دقیقه 80 بازی مصدوم شد و چند دقیقه ای روند بازی قطع شد.

ورزش سه/
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار