اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
مراسم روز درختکاری در دانشگاه پیام نور با حضور مسئولین برگزار شد؛
مراسم روز درختکاری در هفته منابع طبیعی در دانشگاه پیام نور شهرستان شوشتر برگزار شد.
اختصاصی شوشان:
در این مراسم معاون فرمانداری با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی گفت: با توجه به نزولات جوی سال جاری و لطف الهی که شامل حال همه شده، باید به شکرانه این نعمت نسبت به حفظ منابع طبیعی و درختکاری و گسترش فضای سبز اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

محمدحسن کجبافی اظهار کرد: باید به گونه ای رفتار کنیم که مطابق کتب و اشعاری که در گذشته راجع به سرسبزی شوشتر منتشر شده، امروز هم تلاش کنیم چنین فضایی را مجدداً به وجود آوریم. باید با تلاش همه جانبه فرهنگ درختکاری را در خانه و جامعه گسترش دهیم.

در بخشی دیگر از این مراسم رئیس اداره منابع طبیعی شوشتر نیز گفت: منابع طبیعی سرمایه ای ملی است که خداوند در اختیار ما قرار داده و باید این امانت را به آیندگان تحویل دهیم.

غلام نظری بیرگانی اظهار داشت: طرح توزیع 15هزار نهال رایگان به مناسبت هفته منابع طبیعی در این شهرستان آغاز شده است. این نهال ها بیشتر از گونه کنار،کهور برهان، و اکالیپتوس هستند که در سطح شهر و روستاها توزیع می شود.

وی افزود: منابع طبیعی در هر کشوری جزو بزرگترین و اساسی ترین سرمایه های آن کشور است و لزوم حفاظت و حمایت از منابع ملی یک وظیفه همگانی محسوب می شود. در شهرستان شوشتر حدود 110هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی وجود دارد.

عکاس: زمان قصاب
خبرنگار: محمود نبی زاده







نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار