اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
شوشان خرمشهر:دانشگاه به عنوان بنیان تحولات اجتماعی و سرچشمه ی  تولید اندیشه های پویا، در سده ی  گذشته نقش مهمی در اعتلای ملت های مستقل ایفا نموده است. 
در انقلاب اسلامی ایران نیز دانشگاه ها در کنار حوزه‌های علمیه به عنوان مهمترین سکان‌داران اندیشه های انقلابی- اسلامی همواره از جایگاه بی بدیلی برخوردار بوده اند.
در این بین دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نیز به عنوان مرکز علمی تخصصی در حوزه های آبی- دریایی، افزون بر نقش آفرینی ملی، تاثیر بسزایی در ابعاد منطقه ای داشته است.
با عنایت به پتانسیل علمی- ساختاری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، بی تردید نقش آفرینی این دانشگاه در موضوعات منطقه ای در خرمشهر و آبادان و منطقه جنوب غرب می تواند با فرازهای روشن تری در آینده همراه گردد.

در این میان انتصاب ریاست جدید دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، جناب آقای دکتر زراءنژاد، به عنوان شخصیتی علمی که سوابق مدیریتی درخشانی نیز در کارنامه ی خود دارند، نویدبخش  چشم اندازی روشن برای دانشگاه و منطقه می باشد. 
در این راستا، حزب مردم سالاری شاخه خرمشهر، ضمن تبریک انتصاب شایسته ایشان و آرزوی توفیق روزافزون، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری نتیجه بخش با دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر اعلام می دارد.
امید است عملکرد ایشان در منصب کنونی، پیشرفت دانشگاه، بهره گیری از نخبگان بومی و تأثیرگذاری واقعی در منطقه را در پی داشته باشد.

حزب مردمسالاری ایران-شاخه خرمشهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار