اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
شهید محمد تاجبخش به صدای مظلومانه مردم منطقه لبیک گفتند و به شهادت رسیدند. این لبیک همان لبیک گفتن به قرآن کریم است و بدن شک لیاقت میخواهد که نصیب همه نخواهد شد.
دومین آیین گرامیداشت یاد و خاطر شهید مدافع حرم پاسدار محمد تاجبخش و اولین سالگرد پدر بزرگوار شهدای تاجبخش در شهرستان گتوند برگزار گردید.


به گزارش شوشان، فرمانده سپاه ناحیه گتوند در این برنامه گفت: دشمنان به دنبال مخدوش کردن ذهن مردم هستند و خدمات ۴۰ ساله انقلاب را ناچیز جلوه میدهند. دشمنان با جنگ نرم‌ و استفاده از رسانه ها و فضای مجازی به دنبال مقابله با کشور عزیزمان هستند.
 
سرگرد محمودی با بیان خاطره ای از شهدا و رزمندگان اسلام اظهار داشت: عده ای از سیاسیون با توسل به افکار و ذهنیات غربی ها بدنبال مذاکرات بی پایه و اساس با آمریکا هستند و آنها کور خوانده اند و به برکت خون شهدا از وضعیت بسیاری مناسبی در منطقه برخوردار هستیم.

حجت السلام والمسلمین شوشتری نسب مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه‌های خوزستان نیز با اشاره به آیات قرآن کریم و روایتی از امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت:  ما باید دشمن شناس باشیم و در روایتی از امام موسی کاظم (ع) در خصوص دانش و علوم مردم آمده است که می توان به اصل خداشناسی، نعمت شناسی، وظیفه شناسی و دشمن شناسی دشمن و اهمیت شناخت دشمن اشاره کرد.
 
وی افزود: شهید محمد تاجبخش به صدای مظلومانه مردم منطقه لبیک گفتند و به شهادت رسیدند. این لبیک همان لبیک گفتن به قرآن کریم است و بدن شک لیاقت میخواهد که نصیب همه نخواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار