اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

تایلند یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع تورهای گردشگری می باشد که امروزه بسیاری از گردشگران به دنبال رزرو آن هستند. شما نیز می توانید تور تایلند مورد نظر خود را به راحتی از وب سایت اینترنتی پیش روی خود رزرو کرده و خود را برای یک سفر هیجان انگیز آماده کنید.

آیا شما نیز به دنبال رزرو یکی از بهترین انواع تور تایلند هستید؟ آیا می دانید با رزرو تور کشور تایلند از چه مزیت ها و فوایدی می توانید برخوردار شوید؟ از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کرده و اطلاعات ارزنده ای را در این خصوص به دست بیاورید. خرید بلیط هواپیما برای سفر به تایلند از طریق سایت راه به راه امکانپذیر است.

کشور تایلند یکی از دیدنی ترین و پربازدیدترین کشورهای جهان در سال های اخیر می باشد که امروزه نیز بسیاری از گردشگران از سراسر کشورهای جهان، به خصوص از کشور ما اقدام به بازدید از جاذبه های این کشور دارند. پایتخت این کشور ، شهر بانکوک می باشد که اسم آن را می توانید در لیست دیدنی ترین پایتخت های جهان مشاهده کنید. شرایط آب و هوایی این کشور نیز بسیار مساعد و گرمسیر می باشد که این امر گردشگری ساحلی را ترغیب و تشویق کرده است و شما می توانید سواحل بسیار زیبا و بی نظیری را در این کشور مشاهده کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مدارک مورد نیاز برای رزرو تور کشور تایلند و مکان های گردشگری این کشور توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

مدارک مورد نیاز برای رزرو تور تایلند

اگر شما نیز قصد رزرو یکی از بهترین تور تایلند را دارید می توانید به راحتی از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام به رزرو آن داشته باشید. از مهمترین و ضروری ترین مدارک مورد نیاز برای رزرو تورهای تایلندی با لبیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- پاسپورتی که حداقل دارای 6 ماه اعتبار زمانی باشد.

- ویزای گردشگری کشور تایلند

- اصل مدارک شناسایی

یکی از مهمترین و اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای رزرو تور کشور تایلند، ویزای این کشور می باشد که گردشگران و توریست ها بایستی قبل از سفر خود حتما اقدام به دریافت و اخذ آن داشته باشند تا بتوانند به راحتی و بدون بروز هرگونه مشکل ناگواری اقدام به اخذ ویزای مورد نیاز خود داشته باشند. شما نیز میتوانید برای اخذ ویزای گردشگری مورد نظر خود ، از کنسولگری این کشور اقدام لازم را انجام داده و با ارائه مورد نیاز به ماموران حاضر در سفارتخانه کشور تایلند، اقدام به دریافت و اخذ ویزای خود داشته باشید. از مهمترین مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای مورد نظرتان می توان به مواردی از جمله ارائه زبان انگلیسی، بیمه پزشکی، فرم اپلیکیشن، رسیدن هزینه های پرداختی و صورت حساب بانکی اشاره کرد. بلیط هواپیما چارتر را به راحتی دریافت کنید.

زیباترین مکان های گردشگری تایلند

گردشگران و توریست هایی که قصد رزرو تور تایلند را دارند بایستی آگاه باشند که در این صورت می توانند از زیباترین و منحصر به فرد ترین جاذبه های کشور تایلند بازدید کرده و لحظات بسیار بی نظیری را برای خود رقم بزنند. از مهمترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری این کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- پارک ملی : پارک ملی این کشور یکی از زیباترین آثار ثبت شده در میراث فرهنگی یونسکو می باشد که به عنوان دومین پارک ملی در کل جهان شناخته شده است. این پارک در 1351 متری از سطح دریا قرار دارد و با داشتن گونه های بسیار متعدد جانوری و گیاهی خود، به یکی از مهمترین مراکز انجام تحقیقات علمی نیز به شمار می آید. گردشگران می توانند با بازدید از این پارک بسیار سبز و خرم بهترین و شگفت انگیزترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورند.

- معبد وات آرون: وات آورن در واقع به معنای بعد از سپیده دم بوده و این معبد را بسیاری از مردم محلی با نام وات چائنگ می شناسند. نقش و اهمیت این معبد در تاریخ و پیروزی های بسیار متعدد کشور تایلند بسیار بالا بوده است و به همین جهت در تمام روزهای سال مملو از گردشگران داخلی و خارجی بوده و مجریان گردشگری نیز می توانند بازدید از این جاذبه را در اولویت های برنامه های خود قرار دهند. رزرو هتل آنلاین از معتبرترین مراکز خرید و رزهتل در دسترس است.

مزیت های سفر با تور کشور تایلند

قیمت بلیط هواپیما چارتر ارزان و لحظه آخری و رزرو هتل از طریق سایت راه به راه را تجربه کنید.شما نیز میتوانید با رزرو یکی از بهترین انواع تور کشور تایلند، از مزیت های بسیار بی نظیری برخوردار شوید که بی شک سفر گروهی و دسته جمعی به این کشور در وهله ی اول بسیار مناسب تر خواهد بود چرا که در این صورت گردشگران کمتر دچار شوک فرهنگی واقع شده و از این طریق یک سفر بسیار به یادماندنی و زیبایی را سپری خواهند کرد. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های سفر با تورهای تایلندی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- همسفر شدن با هموطنان خود و آشنایی با آنها و پیدا کردن دوستان جدید

- داشتن یکی از حرفه ای ترین تورلیدرها در کنار خود و کسب اطلاعات بسیار بی نظیر از او

- دریافت خدمات مربوط به ویزای تایلند و بیمه پزشکی

- رزرو یکی از بهترین هواپیما ها برای سفری آسان

- اقامت در لوکس ترین و مشهورترین مراکز اقامتی این کشور

- آشنایی نزدیک به فرهنگ محلی این کشور

- فرصت بازدید از مراکز خرید بسیار مشهور و خرید از مهمترین سوغاتی های این کشور


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار