اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
شوشان - هوشنگ نوبخت:

 مدت هاست که بمباران خبری کرونا بر تمام بحران ها و حاشیه ها و اخبار دنیا سایه افکنده است.

امپراطوری های رسانه ای غرب نیز با اتاق فکرهای خود همچون همیشه سوار بر موج افکار عمومی دنیا به سمت و سویی قدم بر می دارند و قلم می زنند که منافع حاکمان شان اجازه می دهد.

در وانفسای این همه اخبار مربوط به ویروس جهانی کرونا، رسانه های ما غافل شدند و شاید فراموش کردند که نباید در زمین حریف بازی کنند و از خیلی سوژه ها و تحلیل ها و حواشی ریز و درشت دنیا غفلت کرده یا عقب بمانند.

این روزها در حالی که سمت و سوی تیترها و لیدها و موشن گرافیک های خبری رسانه های دنیا به سمت بحران ویروس کروناست، جمهوری اسلامی ایران دل به دریا زده است و کشتی، کشتی، به ونزوئلا اقتدار صادر می کند. اقتداری که غرب و استکبار جهانی را در لاک دفاعی و به خواب زدگی خرگوشانه سیاسی فرو برده است و ما غافل از اینکه بهترین فرصت برای حمله به دروازه های سست و لرزان تیمی است که اگر تابویش بشکند به بدترین شکل ممکن بازی را واگذار خواهد کرد.

نفتکش های تحریم شده ایران، مدت هاست که با رادارهای روشن و پرچم های سه رنگ مقدس برافراشته، طولانی ترین آب ها و دریاهای بین المللی را شکافته اند و از بیخ گوش ده ها و صدها کشتی و قایق آمریکایی و اروپایی گذشته اند تا بگویند که به مرحله ای از تدبیر و بلوغ و اقتدار رسیده اند که به راحتی سینه تمام تحریم ها را می شکافند و بنزین و نفت را هم صادر می کنند و کسی هم جلودارشان نیست.

اینک اما وقت حمایت و آرایش جنگ رسانه ای و نرم برای پشتیبانی از حرکت سخت و بین المللی نفتکش هایی است که قصد دارند تحریم های ناعادلانه علیه ملت و دولت ایران اسلامی را به دریاها بریزند و به کشورهای دنیا بگویند که دیگر از سایه تهدیدهای آمریکایی نترسید که خود دچار سخت ترین تحریم ها از سوی افکار عمومی مردم خودش علیه خودش شده است.

رسانه های ما و البته دنیا باید به احترام اقتدار ایران اسلامی در عبور از تهدیدها و تحریم ها در کنار اخبار کرونا به صادر کردن اقتدار توسط ایران عزیز بپردازند و تیترهای شان را به غرش نفتکش های باصلابت کشورمان اختصاص بدهند تا تابوی ترس از کدخدای پوشالی به اصطلاح دهکده جهانی بشکند و کشتی های کشورهای مختلف به احترام پرچم سه رنگ و مقدس کشورمان در مسیرهای آبی دنیا بوق رفاقت بنوازند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار