اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
شوشان - شاپور زندی :
انتخابات اسفند ۹۸در نتیجه ی اوضاع و احوال آشفته کشور ونارضایتی عمومی پیش آمده از عملکرد حاکمیت در همه بخشها و بویژه رها کردن معیشت مردم موجب شدتا بدون رقیب برای اصولگرایان برگزار شودو یک مجلس انقلابی را تشکیل دهند وبه اهداف خود برسند!

مجلسی که پدرخوانده های مدعی انقلاب ، بسیار گفتند وگفتند؛ ولی روزبه روز با آشکار شدن ماهیتِ عملکرد آنها ، هویت راستین مدعیان نیز فاش می شود.

چگونگی بستن فهرست انتخاباتی جریان اصولگرایی و حذف برخی چهره های خودی، انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجلس و کنار زدن خاموش دوستان خودشان ، (میرسلیم و حاج بابایی) و نیز ریاست کمیسیونها ی مجلس و ماجرای حذف تاجگردن و گسترش جریان خبر رسانی از راه شبکه های مجازی ونه رسانه ملی!، اهمیت بیشتر رای دادن ومشارکت مردم را یادآور کرد.

اقدام مجلس به ریاست قالیباف در معرفی بذرپاش و حمایت مطلق نهادهای غیر رسمی قدرت و بی توجهی به صراحت قانون و چگونگی انتخاب ایشان ، موجب افشای هویت و نیت نمایندگان انقلابی و در نتیجه پیدایش یک اراده و عزم جدی از سوی کنشگران و بویژه منتقدان و اصلاح طلبان ، برای ریاست جمهوری پیش رو شده است. 
انتخاباتی که اگر به روال مجلس یازدهم برگزار شود ،حتمن سبک بازی و چیدمان بازیکنانش مانند همین مجلس یازدهم خواهدبودو باید نتایج آنرا هم پذیرفت .

آیا اصلاح طلبان و منتقدین سبک حکمرانی کنونی ، مشارکت مردمی را در سال آینده بالا خواهند برد و رویای فتح پاستور را پریشان می کنند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار