شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
شوشان - غلامرضاجعفری:

گفتند دوباره آمده اند، گفتند اعضای سالهای انجماد شهر دوباره نامشان را ثبت کرده اند، خبر آمد که زنهار فاجعه دوباره نگاهمان میکند!تكرار فلاکت ،تكرار مصيبت.

چهار سال دیگر فرصت سوزی، چهارسال دیگر رفتار ایلی، چهار سال تقسیم شهرداری در فضای منفعتهای ضد توسعه، چهار سال دیگر انتصاب مدیران هیچ، مدیران ندیدن، مدیران نشنیدن، مدیرانی که حتی ساختار اداری را نمی فهمند، مدیرانی که دستور را نه از مدیربالادستی که از عضو شورا میگیرند! مدیرانی که گزارش عملکردشان مشتی توهم و دروغ و عکس است، مدیرانی که شاهدشان همان مثال قدیمی است.

چهار سال رفتار ضد توسعه، چهار سال مدیریت توسعه گریز، چهارسال رفتار ضد محیط زیست، ضد انسان، نافی انسان بومی، چهار سال که هر دقیقه اش فاجعه است، هر ثانیه اش مصیبت و هر خبری که منتشر می شود جان شهر را آزار میدهد، جان حقیقت را و در برابر دروغ و سالوس و ریا و ... بزرگ میشوند، بزرگتر، آنچنان که تمام حقیقت را به له میکند! چهار سال خون ریخته حقیقت که دوباره تکرار می شود.

چهار سال مصیبت، چهار سال فاجعه،ستاره کدر بدبختی، سیاه بختی،بختکی که رویا میکشد،و چهار سال قتل دوباره حقیقت.

و ما به اینان، به آنان، به همانانی که دستی در قتل عام حقیقت و شهر و توسعه و آرزوهای انسان بومی دارند خیر مقدم می گوییم! کدام ما؟! کدام یک ماست، آنکه خیرمقدم میگوید و باز آمدنشان را مبارک؟ یا ما که از تکرار فاجعه خبر میدهیم؟

ما و مردم در کجای این قصه قرار داریم؟!

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار