شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۷۷
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴
شهردار سابق اهواز شهردار ری شد
21 عضو شورا صادقانه و با دوری از هر نوع حاشیه یار شاطری برای سید خلف باشند نه مثل شوراهای گذشته بار خاطر . کتانباف با خوشنامی راهی دیار ری شد.

اختصاصی شوشان/ محمد نیکنام : ارديبهشت ماه ۱۳۹۰ منصور کتانباف در هیاهوی انحلال شورا ، شهردار اهواز شد. هر چند کتانباف را به عنوان یک شهردار انتصابی می شناسند اما پیش از انحلال ، با وجود تمام اختلاف نظرها وی شهردار منتخب شورا بود. از همان اول کار ، برخی ها می گفتند کتانباف از بدنه شهرداری اهواز نیست و اطلاع خاصی از اوضاع شهر و سیستم شهرداری ندارد. بنابراین موفقیت چندانی به دست نمی آورد و در میانه راه استعفا می دهد. عده ای دیگر نیز می گفتند در نبود شورای مداخله جو ، کتانباف فرصت و توان بیشتری برای پروژه های شهری دارد و یکی از موفق ترین مدیران شهری اهواز خواهد شد.



مروری بر کارنامه شهردار سابق اهواز - از اردیبهشت ماه سال 90 تا شهریورماه سال 92 – نشان می دهد که کتانباف نه ضعیف بود که از میدان به در شود نه قوی بود که عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. فقط می توان گفت که وی عملکرد قابل قبولی در این دو سال و اندی داشت و اگر مجالی می یافت و منتخب شورای چهارم می شد با توجه به شناختی که از شهر و شهرداری کسب کرده بود بعید نبود که به یک مدیر تمام عیار تبدیل شود.

بسیاری از افراد اعتقاد داشتند که منصور کتانباف باید در سمت خود ابقا می شد. در هر صورت شورائیان سید خلف را برگزیدند و منصور کتانباف راهی دیار " ری " شد و حکم شهرداری شهر ری را از قالیباف دریافت کرد و در همان گام اول بازدید میدانی خود را از شهر آغاز کرد.

در جلسه معارفه ، قالیباف برای شهردار سابق اهواز سنگ تمام گذاشت و گفت : مهندس کتانباف وظیفه سنگینی بر عهده دارند هر چند که ایشان نیز در اهواز کارنامه قابل دفاع و قابل قبولی دارد و با توجه به این که امروز در کنار حرم حضرت عبداعظیم حسنی (ع) خدمت می کنند مسئولیت سنگین تری نیز دارند و حتما نیز مردم با مدیران لایق فقط همکاری و محبت دارند و جنوب شهر نیز همواره اولویت ما بوده و هست. وی گفت : اهواز فعلی با اهواز قبل از کتانباف قابل قیاس نیست.

به هر حال کتانباف به تهران رفت و شهردار منطقه 20 شد و این ظرفیتی جدید برای استان است که یک خوزستانی سمتی در پایتخت گرفته است. سید خلف موسوی نیز تا چند روز دیگر معارفه می شود و بر صندلی کتانباف در شهراری اهواز خواهد نشست .

هدف اگر پیشرفت شهر و ارتقا زندگی شهروندی باشد ، 21 عضو شورا صادقانه و با دوری از هر نوع حاشیه باید یار شاطری برای سید خلف باشند نه مثل شوراهای گذشته بار خاطر .

کتانباف با خوشنامی راهی دیار ری شد. امید است شهردار جدید و شورای شهر نیز پس از چهار سال با خوشنامی و نیک نامی ، مسئولیت را تحویل دهند...


مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید ری





اولین بازدید میدنی کتانباف از منطقه 20 تهران ( شهر ری)
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱۷
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
comment
0
4
comment چه جالب . اگه این همه قوی بود چرا شورا انتخابش نکرد؟
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
comment
0
3
comment قالیباف کتانباف آورد حالا هم بردش
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
comment
0
2
comment کتانباف مدیری میدانی و قوی بود. ای کاش حالا که با بی تدبیری طیفی در شورا اهواز از خدمات این مدیر لایق محروم شد می توانستیم وی را در معاونت عمرانی استانداری خوزستان ببینیم تا شهرداری های خوزستان را متحول کند و از بی عملی فعلی معاونت خانه تکانی شود. حیف که وی به شهر ری رفت. حضرت عبالعظیم حسنی وی را طلبید. فکر می کنید چرا اصفهانی ها موفق تر از ما خوزستانی عمل می کنند؟ دقیقا به همین خاطر است که قدر نیروی انسانی لایق خود را می دانند. خیر دقیق دارم که برخی عناصر قوم گرا و شوونیست می گفتند او چون مدیری شوشتری است نباید در اهواز بماند. در صورتی که همین خانواده اولین شهید اهواز در انقلاب را تقدیم کردند. راستی مگر خوزستانی که مدیر عرب و بختیاری و شوشتری و دزفولی و بهبهانی و لر و ... نداشته باشد دیگر خوزستان است؟ چرا باید با نیروهای بومی برخورد شود؟ این را هم مد نر داشته باشید که کتانباف تنها شهردار اهواز پس از انقلاب است که متولد و زایچه اهواز است. خدا بر توفیقات وی و همه خدمتگزاران بیفزاید.
پاسخ ها
comment
منیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
comment
comment باسلام
با توجه به انتخاب شورای شهر جدید شما این حق را به شورا بدهید تا شهردار جدید انتخاب کندوبعدا در صورت بوجود آمدن مشکل نقد کنید.شورا باید پاسخگو مردمی باشند که به آنها رای داده اند وباید گزینه ای را انتخاب می کردنند که اولا به آنها تحمیل نشده است ثانیا مدیر ومدبر باشد ثالثا فاقد جناح بندی های سیاسی و قومی باشد رابعا بومی ومردمی باشدو به همه قومیت ها احترام بگزارد..نهایتا اگر این گزینه متعلق به اکثریت قومیت یک شهر باشند و قومیت ها باهم بر سر آن توافق کنند هیچ اشکالی ندارد.یا حق
comment
شورانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
comment
1
1
comment آقا دم شما گرم. کتانباف را ولش کنید. وام 50 میلیونی خودرو را عشق است. در ضمن آن قدر هم به پایان دوره مانده است که شاید وام مسکنی و .... هم نصیب شود
comment
شورانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
comment
0
1
comment آقا دم شما گرم. کتانباف را ولش کنید. وام 50 میلیونی خودرو را عشق است. در ضمن آن قدر هم به پایان دوره مانده است که شاید وام مسکنی و .... هم نصیب شود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
comment
0
3
comment اگر کتانباف باج نده می ماند بدهی های برخی آقایان را کی می خواست بدهد؟ اگر کسی می خواست با وی قرار بگذارد قرارشان به نماز صبح در شهرداری موکول می شد. او سحرخیز و پاکدست بود و موجد تحول شد. انشاالله که این راه ادامه داشته باشد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
comment
0
1
comment استاندار او را رقیب خود برای جایگزینی می دانست. معاون عمرانی اش هم همین طور. کسانی هم که به انتخابات مجلس فکر می کنند می گفتند او رقیب ما خواهد شد. افراد دیگری هم دیدند که توصیه نامه هایشان برگشت می خورد و منافع شان با او براورده نمی شود. حق داشتند دیگر ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
comment
0
2
comment زوج کاری مقتدایی و کتانباف در خوزستان و اهواز می توانستند کارساز باشند.
comment
علی بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
comment
0
2
comment باسلام :شهر اهواز سالها شهردار قوی و میدانی مثل آقای کتانباف به چشم ندیده بود.نکته اینجاست که اگر ایشان ضعیف بود هیچگاه مورد انتصاب هشتمین شهردار دنیا(قالیباف) قرار نمی گرفت.یادمان باشد شورای تهران از سهم و سهم خواهی گذر کرده اند و برای پیشرفت استراتژیک ترین پایتخت خاور میانه دنبال برترین ها از سراسر کشور هستند.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
comment
0
1
comment واقعاکتانباف دراهوازچه کارکردچه تحولی ایجادکردبخداهیچ . پلی که 6سال ول بودشمسایی تمومش کردبرای زدن تله کابین روی کارون طرح داشت شمسایی برای نور شهرونورپردازی شهروساخت پارک طرح داشت ساحل روزنده کرداخه شماکه میگیدکتانباف دلتون به چی این ادم خوشه بخدامردم اهوازلیاقتشون همینه که عقب افتاده باشه شهرشون ایشون هیچ ایده ای ازش دیده نشدتنهاکاری که تونست انجام بده برخی برنامه های شهردارقبل روادامه بده اگرشمسایی شهرداراهوازنمیشدتا صدسال دیگه این اشغال دونی وبال گردن مردم بودشماهم اینقدرازایشون حمایت الکی نکنیدمردم که هالو نیستند
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
comment
comment آقای شمسایی بیت المال را با مال شخصی و حساب جاری اش اشتباه گرفته بود که خسارت 6 میلیون تومانی تعمیر زانتیای چپ شده در بولوار ساحلی توسط دختر خانم محترم شان را از پول شهرداری داد. او نمای پل سفید اهواز را با پل پارک جزیره بر هم زد و چنان این پل غیر استاندارد است که موقع اتش سوزی در پارک جزیره خودروهای امدادینتوانستند از روی ان رد شوند. وی همچنین یک طبقه به ساختمان شهرداری اهواز اضافه کرد به میزان 400 متر و با مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان یعنی هر متر ساختمان افزوده شده تویط ایشان 3 میلیون تومان هر=زینه در بر داشت حال آنکه ان موقع ساختمان متری 300 هزار تومان انجام می شد و این از کرامات شهردار ما بود که کاری را با 10 برابر هزینه انجام می داد لابد!
comment
سرلک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
comment
1
0
comment با سلام
,,,,,
هر خواننده تیتر مقاله شما ، بی درنگ به یاد سریال حضرت عبدالعظیم حسنی خواهد افتاد ولی این چه تشبیهی است ؟ آن حضرت عالی مقام با آن همه تواضع و کمالات وعلم کجا و این انسان کجا.
و یا به قول شاعر ( محمد حسین سلطانی)
دانه فلفل سیاه خال مه رویان سیاه هردو جان سوزند اما اين كجا و آن كجا .
شما واقف هستید کتانباف شهردار منتخب اهواز نبود بلکه به این شهر مظلوم تحمیل شد مگر در شهر اهواز مدیر لایق و با تجربه آن هم در سطح کلان و تحصیل کرده کم بودند که ایشان را انتصاب کردند؟
ایشان تقریبا دو سال و 4 ماه وقت داشت تا الفبای شهرداری را تقریبا یاد بگیرند. پس نیازی به تعریف و تمجید نیست .واقعن شهر اهواز کلاس درس یا آزمایشگاه است ؟
لازم بذکر است دبیر و جانشین رییس ستاد دکتر قالیباف در استان خوزستان آقای محمد صفری سرپرست فعلی شهرداری اهواز بودند .پس چرا ایشان ( آقای کتانباف)شهردار منطقه 20 شدند؟
خدا عالم است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
comment
0
0
comment u
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
comment
2
1
comment واقعادمش گرم شمسایی که این دوپلی که 6سال توی این شهرداری هیچکس عرضه اتمامش رو نداشت تمام کرد . مردم اهوازازبدبختی ونداشتن تفریح داشتن دق میکردن والان شبهای هفته ازجمعیت راه ورودبه پارک جزیره وساحلی کیانپارس نیست.به هرحال مردم اینهارودارن لمس میکنن واگرکسی بخوادکتمان کنه یاحسوده یاناتوانه ویاعنادداره.ولی هرادمی ایرادهم داره وکسی منکرنیست.ولی اگرایشون این کارروکرده بودپس چرادستگاه قضاباهاش برخوردنکرد. مااگربخواهیم عملکردکسی رومنصفانه ببینیم میبایست همه نقاط منفی ومثبت اونوببینیم والاموضوع میشه تخریب به هرحال شمسایی کسیه که در این استان 6000هزارنفرازجوانان این دیاررو درطول 11 سال تصدی اب وبرق شخصابکارگرفت بامسوولیت خودش واین واقعاچقدرقیمت داره .اون تعصب شهرروداره وسیاسی نیست .بعدازشهرداری اهوازقالیباف دردوران اوجش درتهران ازاون برای پذیرش معاون عمرانی شهرداری تهران که شهرداری اهوازدربرابراون پست مثال مورچه وفیله دعوت کردولی مثله کتانباف باکله ندویدبره.چون علاقه به شهرش داره .تا در نهایت اقای استانداروقت انچنان بهش فشاراوردکه مجبورشدبره وزارت نیرو.مگه افرادقبلی کم بذل وبخشش کردن وادم اوردن .کی جرات راه اندازی جشن تواین شهرروداشت ولی اون این سدروشکوندوخواننده هایی اومدن خوندن ومردم بهره بردن وشادشدن واین جووناداشت سرشون گرم میشد.مالیاقت نداریم چهره های شاخص خودمون روخراب میکنیم ولی اصفهانیهاویزدی هاو...روی دزدهاشون هم تعصب دارن.اون یه شخصیت تمام نشدنی برای مردم خوزستانه حتی اگر10طبقه هم به شهرداری اضافه میکرد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
comment
0
3
comment اگر پيشرفتي در شهر شده به همت پرسنل شهرداري بوده كه در دوره كتانباف كمي به تخصص آنها اعتماد نمود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
comment
0
0
comment قدرزرزرگرشناسد
قدرگوهرگوهری
مونتسکیومی گویدمردم سزوارحال وروزخودشان هستند.ماایرانی هامی گویم.خلایق هرچه لایق
قالیباف می داندکتانباف کیست.
......
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار