اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
#ده تریلیون ریال حق الایندگی کجاست!
جوامع علمي و دانشگاهي را چه مي شود كه براي اين ده تريليون ريال حق الايندگي كه هم اكنون در حساب شهرداري است هيچ برنامه و فكر و ايده اي ندارند؟ چه كسي بايد شوراي اهواز را به كارگاه مهجور كمربند سبز اهواز ببرد؟
شوشان - جواد الهايي سحر :
سكوت جوامع مختلف اهوازي در برابر بي برنامگي شوراي اهواز براي ده تريليون ريال حق الايندگي نشانه چيست ؟ 
جامعه انتخاباتي كه در وقت انتخابات هزاران نفر براي حضور در كانديداتوري نام نويسي و تنور انتخابات را گرم مي كنند چرا الان براي شهر و آبادي آن فقط سكوت را اختيار نموده اند؟
جوامع علمي و دانشگاهي را چه مي شود كه براي اين ده تريليون ريال حق الايندگي كه هم اكنون در حساب شهرداري است هيچ برنامه و فكر و ايده اي  ندارند؟
چه عواملي باعث شده مردمان خوب اهوازي در برابر بي  برنامگي بي نظمي و نداشتن چيدمان مناسب سبز در اهواز آرام گيرند؟
چه كسي قرار است نقاط ضعف شوراي اهواز را به آنها گوشزد كند؟
چه كسي بايد در گوش شوراي اهواز داد بزند كه كلانشهر اهواز ار سال ١٣٧٧ تا كنون طرح جامع فضاي سبز ندارد و هر مسئول فضاي سبزيي كه مي آيد با ميل و سليقه خود عمل ميكند خواه كنوكارپوس بكارد خواه كهور يا اكاليپتوس!
چه كسي بايد شوراي اهواز را به كارگاه مهجور كمربند سبز اهواز ببرد؟
اين همه كاستي و بي برنامگي و تزريق ده تريليون ريال حق الايندگي براي شهرداري اهواز و نداشتن چشم انداز  و سكوت و عدم كنشگري و مطالبه، نبايد چراغ اميد را در دلهاي كارون بانان خونگرم خاموش كند 
درست است كه  برخی‌ها با دمیدن در این شعارِ افیونی که "خانه از پای‌بست ویران است" یا "کسی صدای شما را نخواهد شنید!" و نظایر آن، مردم را خواسته یا ناخواسته به خموشی، تسلیم و وندالیسم سوق می‌دهند اما هر شهروند ايراني در اهواز  مي تواند در اين مبارزه اميد بخش سهمي داشته باشد!
هنوز فعالان محيط زيست اهوازي این ترانه شیطانی را باور نکرده و برای احقاق حق و دفاع از مایملک محیط‌زیستی خود در اهواز سزاوارانه ایستاده و چراغ خود برافروختند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار