شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان سه هدف را دنبال می کند که مهم ترین آن ها نظارت بر روند رسیدگی به پرونده های زنان، اطفال و نوجوانان بزهکار است.
شوشان: رئیس دادگستری شهرستان رامشیر از اعتیاد و بیکاری به عنوان مهمترین عوامل طلاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شوشان، فتح ا... نعمتی در نشست با اصحاب رسانه در این شهرستان، اظهار داشت: دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان سه هدف را دنبال می کند که مهم ترین آن ها نظارت بر روند رسیدگی به پرونده های زنان، اطفال و نوجوانان بزهکار است.

وی ضمن اشاره به خدمات ویژه قضایی و ارائه مشاوره و معاضدت قضایی به زنان و کودکان، ادامه داد: ارائه مشاوره حقوقی، روان شناختی و مددکاری به مراجعه کنندگان آسیب دیده از نظر جسمی و روحی، در روند رسیدگی به پرونده، جهت ارتقای توانایی فردی و کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین معرفی افراد آسیب دیده، از جمله کودکان و نوجوانان بی سرپرست، به مراکز حمایتی از قبیل اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهت مساعدت به آنان از دیگر اهداف و عملکرد این دفتر است.

نعمتی با بیان این که طبق هماهنگی به عمل آمده با دادگاه ها، تمامی پرونده های طلاق برای مشاوره به دفتر حمایت از زنان و کودکان دادگستری ارجاع داده می شود، افزود: مهم ترین موانع سد راه برقراری صلح و سازش در پرونده های طلاق در این شهرستان، اعتیاد و بیکاری و مهم ترین مانع در برقراری سازش در طلاق های توافقی، مجهول المکان بودن زوج است.

وی در ادامه از زحمات مسئول دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان این دادگستری تقدیر کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار