شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
بايد در سطح مناطق شهر كارهاي ابتكاري و خلاقانه انجام دهيد.بايد با استفاده از محافل فكري مانند دانشگاه و صاحب نظران، در شهر تحول ايجاد كنيد.
شوشان: نخستين جلسه شهردار اهواز با معاونين،مديران مناطق و سازمانهاي شهرداري برگزار شد. در اين نشست سيد خلف موسوي با تاكيد بر اين نكته كه مديران شهرداري بايد با دوري كردن از مسائل حاشيه اي تنها به فكر كار كردن و تحقق خواسته هاي مردم باشند گفت: تحقق خواسته هاي مردم بايد سرلوحه كار مديران شهرداري باشد و فضاي فكري مديران به دور از هر حاشيه اي تنها بايد بر روي كار متمركز شود.
به گزارش شوشان ، وي با اشاره به اين نكته كه كار بايد مخلصانه و براي رضاي خدا باشد تصريح كرد: نبايد اجازه بدهيد در كار دچار روزمرگي شويد.بايد در سطح مناطق شهر كارهاي ابتكاري و خلاقانه انجام دهيد.بايد با استفاده از محافل فكري مانند دانشگاه و صاحب نظران، در شهر تحول ايجاد كنيد.



شهردار اهواز گفت: در برنامه راهبردي كه تعريف مي كنيد بايد افزايش درآمد و كاهش هزينه ها محور قرار گيرد و تا جايي كه مي توانيد هزينه هاي غير ضروري را كاهش دهيد. شهرداران مناطق بايد در تصميم گيري ها و تصميم سازي ها نقش مهمي داشته باشند و لازمه اين امر حضور فعال و مستمر شهرداران مناطق در كليه عرصه هاست.
سيد خلف موسوي در ادامه سخنان خود همچنين خواستار اتخاذ تدابير لازم جهت عدم ايجاد مشكلاتي در فصل بارندگي شد و گفت: اكيپ هاي مربوط به بارندگي بايد فعاليتهاي منسجم و گسترده اي داشته باشند تا در فصل بارندگي با مشكلي مواجه نشويم.
وي ادامه داد: مردم عملكرد ما را تحت نظر دارند پس لازم است كارهاي حساسيت برانگيز را با دقت كنترل كرده و انجام دهيد.همچنين كليه مديران شهرداري موظف هستند موضوعات و برنامه ها يي را كه اعضاي شوراي شهر مطرح مي كنند پيگري و انجام دهند.



شهردار اهواز همچنين بر لزوم تهيه برنامه اي جهت استفاده مطلوب شهروندان از فضاهاي شهر اهواز در شب تاكيد كرد و افزود: بايد با زيبا سازي چهره اهواز بويژه در شب، فضاي نشاط آوري را براي شهروندان فراهم كنيم.همچنين مديران شهرداري برنامه استقبال از عيد نوروز را از هم اكنون در دستور كار قرار دهند و كليه ورودي ها و فضاهاي شهري براي ايام نوروز آماده باشد.
وي در ادامه خواستار تسريع در اجراي پروژه هاي شهري و اطلاع رساني مطلوب پروژه ها به شهروندان شد.
همچنين در اين نشست معاون خدمات شهري شهرداري اهواز نيز از مالكان و انبوه سازان سطح شهر خواست ضمن رعايت حقوق شهروندي همسايگان، از تصرف پياده روها و آلودگي خيابانها خودداري كنند.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اهواز نيز ضمن تشريح فعاليتها و برنامه هاي اين معاونت گفت:برنامه هايي كه براي مناطق تعريف كرديم پيشرفت خوبي داشته اند.



وي از راه اندازي و نصب شش دوربين ثبت تخلف در اهواز خبر داد و افزود: شش دوربين ديگر نيز تا ماه آينده نصب و راه اندازي ميشود.
مسعود يزدي افزود: در حال حاضر 24 تقاطع و چراغ هوشمند در سطح اهواز فعال است كه تا پايان سال اين رقم به 37 عدد افزايش مي يابد. همچنين57 دوربين نظارت تصويري و چاپ مانيتورينگ در سطح شهر فعال است كه توسط معاونت حمل و نقل نگهداري ميشوند.
وي همچنين از انجام 15 اصلاح هندسي در نقاط حادثه خيز شهر اهواز خبر داد و تصريح كرد: دو تقاطع غير همسطح خليج فارس و شريعتي با 35 درصد پيشرفت فيزيكي در حال انجام است و تقاطع جواد الائمه نيز بزودي كلنگ زني ميشود.
قائم مقام شهردار و رئيس كميته منابع درآمدي و كاهش هزينه شهرداري اهواز نيز در اين مراسم بر ضروررت راه اندازي نواحي در مناطق شهر اهواز تاكيد كرد و گفت: اگر در هر منطقه چهار ناحيه راه اندازي شود بسياري از مشكلات شهر اهواز برطرف ميشود.
اقبال محمديان ادامه داد: در حال حاضر 4 ناحيه به شكل آزمايشي در مناطق راه اندازي شد كه اميدواريم در ساير مناطق شهر نيز اين نواحي راه اندازي شود.



وي ادامه داد: از آنجائيكه محلات بستر ساز روابط اجتماعي هستند،با انتخاب رابط براي محلات و ارتباط آن با مدير منطقه، ضمن رفع بسياري از مشكلات، ايجاد تعادل ،تسريع در انجام كارها  رضايت شهروندان را به دنبال دارد.
وي همچنين با اشاره به اين نكته كه موضوع درآمد پايه و اصل مديريت شهري است گفت: كارگروه هايي را براي افزايش درآمدهاي شهرداري تشكيل داده ايم تا با توليد ثروت مشكلات را رفع كنيم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار