شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۳

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آبادان گفت: به مناسبت روز معلم یک دوره مسابقه دوچرخه‌سواری در سه رده سنی، در آبادان برگزار می‌شود.

همایون علیزاده امروز در گفت‌وگو با فارس در آبادان اظهار کرد: هیئت دوچرخه‌سواری آبادان به پاس قدردانی از تلاش معلمان دلسوز و فداکار این مرز و بوم، به خصوص معلمان زحمتکش آبادانی، یک دوره رقابت دوچرخه‌سواری را در این شهرستان برگزار می‌کند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این مسابقات در سه رده سنی مختلف در محل جاده روستای شطیط  به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آبادان با اشاره به زمان دقیق برگزاری این مسابقه افزود: زمان برگزاری این مسابقه صبح روز جمعه هشتم اردیبشهت ماه در محل اعلام شده است.

وی در ادامه از نحوه نام‌نویسی علاقمندان شرکت در این مسابقات گفت و خاطر نشان کرد: ثبت نام این رقابت‌ها ساعت هشت صبح روز برگزاری مسابقه بوده و مسابقه از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

علیزاده در ادامه تصریح کرد: امیدوار هستیم با برپایی چنین رویدادی بتوانیم روحیه پرداختن به ورزش را در سطح شهرستان تقویت کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که در صورت مهیا بودن شرایط در مناسبت‌های مختلف، رقابت‌های اینچنینی را برگزار کرده تا هرچه بیشتر شاهد حضور همگانی مردم آبادان در رسیدگی به امور ورزشی باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار