اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
شوشان: امام جمعه بهبهان ضمن انتقاد از طولانی شدن معرفی فرماندار بهبهان تاکید کرد: باید فرماندار جدید مراحل معرفی خود را طی می کرد و در یک مراسم تودیع و معارفه فرمان امور را بدست می گرفت و نباید شهر اینگونه رها می شد.
حجت الاسلام ابوعلی تاکید کرد : اگر استاندار مدعی اعتدال گرایی است باید بگوید  اینگونه عملکرد اعتدالگرایی است ؟ آیا فرماندار بعدی اعتدالگرای به معنای واقعی هست؟
حجت الاسلام ابوعلی عامل اصلی عدم موفقیتها در شهرستان بهبهان را سیاست گرایی سیاست بازی و سیاست زدگی عنوان کرد و از استاندار و نماینده خواست فرماندار آینده فردی متدین ، باتجربه، دارای تخصص و توانا در خدمت  و مهمتر از همه دور از سیاست گرایی سیاست بازی و سیاست زدگی باشد.
امام جمعه ضمن هشدار به شهرداری و شورای شهر جهت پرهیز از روز مررگی به بارش باران اشاره کرد و افزود:  در حال حاضر خیابانهای شهر مثل دریاچه هستند،  ماشین کارایی خود را از دست داده و نیازمند قایق هستیم .
وی در خصوص حل مشکلات شهرداری ضمن بیان این مطلب که شورا و شهرداری طرح های اساسی  داشته باشند افزود : نکند 30 میلیارد بدهی شهرداری باعث شود که مانند دولت آمریکا و بعضی شهرهای آمریکا اعلام ورشکستگی شما را هم بنویسند.
حجت الاسلام ابوعلی ضمن دعوت از مسئولین جهت حمایت از شورا و شهرداری تاکید کرد: خودشان هم درست عمل کنند . دنبال معامله ، ضد و بند و سود و تجارت نباشند.
امام جمعه بهبهان  همچنین گفت: هم مسئولین شورا و هم شهرداری خودشان و زیر مجموعه آنها درست عمل کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار