شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷
دو انتصاب در مناطق نفتخیز جنوب
در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس موسوی به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون منصوب شد.

شوشان: در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس سید عبدا.. موسوی به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون منصوب شد.

به گزارش شوشان ، مهندس حمید بورد در این حکم با برشمردن مهمترین اولویت ها و مسئولیت های مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز مارون از زحمات مهندس حمید دریس در مدت مسئولیت مدیرعاملی این شرکت قدردانی کرد.


موسوی دارای تحصیلات مهندسی شیمی است و از سال ١٣٩٠ تاکنون به عنوان مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، از سال ١٣٨٥ تاکنون به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و از سال ١٣٨٠ تا سال ١٣٨٥ به عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام وظیفه می کرد.

همچنین در حکمی دیگر از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مهندس حمید راکی به عنوان سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت منصوب شد. مهندس حمید بورد در این حکم از زحمات و تلاش های مهندس سید عبدا.. موسوی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. مهندس راکی پیش از این به عنوان معاون خدمات فنی مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب فعالیت داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار