شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۷۷۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای نمایندگان در بحث بودجه یک ابزار تهدیدی کم اثر بوده که به ضرر منافع ملی ختم می‌شود.
احمد توکلی اظهار کرد: استعفای برخی نمایندگان به بهانه مشکلات بودجه را حرکت درستی نمی‌دانم و اگر در لایحه بودجه اشکالاتی وجود داشته باشد وظیفه نمایندگان رفع این اشکالات است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه نماینده از خودش سلب رای کند حق مردمی که به وی رای داده‌اند را ضایع کرده است.

توکلی افزود: اینکه می‌بینیم از حوزه‌های مختلف نمایندگانی در مجلس حضور دارند برای دفاع از حق آن مناطق است که اگر بی‌عدالتی برای آن حوزه انتخابیه بود نمایند مربوطه برای رفع آن تلاش کند.

وی با اشاره به استعفای برخی نمایندگان در اعتراض به لایحه بودجه سال 93 کفت: استعفای نمایندگان در بحث بودجه یک ابزار تهدیدی کم اثر است و تعلقات حوزه‌ای و گرایشات قومی را تقویت می‌کند که به ضرر منافع ملی ختم می‌شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
comment
1
0
comment خوزستان آب دارد . برق دارد . نفت دارد . گاز دارد کشاورزی دارد . کارخانه دارد چیز دیگری نمی خواهد که استعفا داده اند .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
comment
0
2
comment چرا ما خوزستانی ها تا میایم از حقمون دفاع کنیم ضررو زیان منافع ملی می یاد تو کار؟؟؟ هان هان هان؟ ما بدبختها چه خاکی تو سرمون بزنیم آخه، تا محکوم به تهدید نشیم؟
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
comment
0
2
comment خوزستان اب دارد نفت دارد همه چیز دارد ولی برای همه جا غیر از خوزستان خوزستان مثل انار اب لمبو شده همه چیزشو فدای ایران کرده ولی باید محروم ترین جای ایران از نظر توجه باشه
comment
sinaa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
comment
0
0
comment ای ول برادر توکلی واقعا گل کفتی قانون منطقا و اخلاقا باید نمایندگان مصالخ کل کشور رو بر منافه منطقه ای ارجح بدانند )) انوقت مصالح کلی کشور یعنی خرج عمده بودجه در مناطق مرکزی /مصالح ملی یعنی خرج نفت خوستان در اصفهان و تهران و نداشتن آب شرب در خوزستان/مصالح کلی کشور یعنی بی آبی در پرآب ترین استان کشور یعنی انتقال آب کارون به اصفهان و یزد و کرمان جهت مصرف کشاورزان عزیز و نداشتن آب سالم آشامیدنی مردم ایذه در 8 کیلومتری کارون و استفاده از آب چاه اونم4 ساعت در روز(لازم به ذکره مرم ایذه در 8 کیلومتری کارون و سدکارون 3 هستن و از سال 1373 قرار بود آب ایذه 24 ساعته بشه ولی ما هنوز 4 ساعت در روز آب داریم) مصالح ملی یعنی بالاترین نرخ بیکاری در ثروتمند ترین استان کشور مصالح ملی یعنی فروش فولاد خوزستان و خرج کردن اون تو متروی تهران پرند و آزادد راه تهران شمال باز جای شکرش باقیه دود فولاد خوزستان قابل استفاده نیست و برای ما خوزستانیا نگرش داشتین آقایون نماینده های خوزستان راس میگه آقای توکلی ساکت شین و بفکر مصالح کلی کشور باشید چون این هم از نظر قانونی و هم منطقی و هم اخلاقی وظیفه شماست .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
comment
0
0
comment یکی از اصلی ترین اهرم های فشار در جوامع دموکراتیک بحث استعفا است.
جناب آقای توکلی لطفا شما بفرمایید آیا حق خوزستان این است؟
برای خودم متاسم که به آقای روحانی رای دادم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار