شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
شوشان: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 640 هزار داوطلب تا صبح امروز برای شرکت در آزمون سراسری سال 1393 خبر داد و تاکید کرد که مهلت ثبت نام داوطلبان این آزمون در ساعت 24 امروز، 23آذرماه به پایان می رسد.
 
حسین توکلی روز شنبه به ایرنا گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 1393 به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، بین الملل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش در آنها براساس آزمون صورت می پذیرد، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه فرهنگیان از ساعت 14 روز شنبه، 16 آذرماه آغاز شده و ساعت 24 امروز، 23 آذرماه 92 پایان می پذیرد.
 
وی از ثبت نام بیش از 640 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال 93 تا ساعت هشت صبح امروز، 23 آذرماه خبر داد و از داوطلبانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند خواست که در ساعت های باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش، پس از پرداخت وجه ثبت نام به صورت اینترنتی و دریافت اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام شامل شماره سریال 12 رقمی، نسبت به دریافت دفترچه راهنمای آزمون و مطالعه دقیق آن اقدام کنند.
 
توکلی همچنین به داوطلبان توصیه کرد ابتدا فرم پیش نویس ثبت نام را تکمیل و پس از کنترل اطلاعات و اطمینان از صحت آنها به سایت سنجش مراجعه کرده و تقاضانامه اینترنتی ثبت نام را تکمیل کنند.
 
به گفته وی، تنها درصورت ارائه یک شماره پرونده 7 رقمی و یک کد پیگیری 16 رقمی از سوی سیستم اینترنتی به داوطلب، فرآیند ثبت نام تکمیل شده است که داوطلبان ضرورت دارد این شماره ها را یادداشت و نزد خود نگهداری کنند.
 
آزمون سراسری سال 93 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه، پنجم و ششم تیرماه و صبح روز شنبه، هفتم تیرماه در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برچسب ها: مهلت ، ثبت نام ، کنکور 93
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار