شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲
شوشان: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت های پس از جنگ هیچکدام باوجود وعده های فراوانی که در زمینه بازسازی و محرومیت زدایی از خوزستان دادند نتوانستند کمک چندانی به رفع معضلات و محرومیت های این استان کنند.
به گزارش شوشان ، صید عیسی دارایی با بیان اینکه استان خوزستان همچنان با فقر، بیکاری ، بی آبی و صدها مشکل دیگر گرفتار است افزود:از دولت تدبیر و امید انتظار می رود در مسیر جبران این محرومیت ها اقدام عملی از خود نشان دهد.

نماینده اندیمشک گفت:خوزستان قطب اصلی جنگ و نوک پیکان حملات دشمن بوده و در این راه صدمات و لطمات شدیدی را تحمل کرده که باید برای جبران این خسارات اقدام جدی از سوی دولت صورت گیرد.

وی اظهار داشت :مجمع نمایندگان استان خوزستان بر اساس پیمانی که با مردم بسته جهت دفاع از حقوق موکلین خود از همه ابزارهای قانونی برای مطالبه حقوق مردم این استان استفاده می کند.

نماینده مردم اندیمشک در خانه ملت در پایان گفت: استعفای دسته جمعی مجمع نمایندگان خوزستان به هیچ عنوان جنبه نمادین نداشته و مراحل قانونی را طی کرده لذا چنانچه در لایحه بودجه 93 حقوق مردم خوزستان در نظر گرفته نشود بر استعفای خود باقی خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار