شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۵۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
شوشان : نماینده اهواز در خصوص انتصاب مدیران در استان خوزستان عنوان کرد: تنها خواهشی که از مسئولان کشوری و استانی دارم این است که نمایندگان مجلس را به سخره نگیرند.

به گزارش مهر ، ناصر سودانی افزود: به عنوان مثال وقتی قرار است یک مدیرکل در استان تعیین شود ستاد انتخاباتی روحانی در استان، استانداری، کمیته انتصابات در وزارتخانه و ریاست جمهوری به یک گزینه می رسند. از طرفی نمایندگان مجلس نیز باید گزینه های مورد نظر خود را معرفی کنند به همین منظور به نمایندگان می گویند چند گزینه دیگر را وارد لیست خود کنند سپس در آخر گزینه مورد نظر خود را که به نمایندگان تحمیل شده را انتخاب می کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: در واقع مسئولان گزینه مورد نظرخود را به طور غیرمستقیم به نمایندگان مجلس تحمیل می کنند که این روند یک بازی فریبکارانه است و در نهایت اعلام می شود که این انتخاب با نظر نمایندگان خوزستان صورت گرفته است.

سودانی اظهار کرد: مسئولان نگویند نمایندگان هم گزینه های خود را معرفی کنید بلکه بگویند ما انتخاب خود را کرده ایم شما تنها پای آن را امضا کنید این رفتارها در مجموعه صداقت نمی گنجد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
comment
0
1
comment جناب آقای سودانی . احترام هر کسی دست خودش است . اگر کسی واسه خودش ارزش و احترام قائل باشد ، دیگرا هم به او احترام میگذارند . اما اگر کسی خودش را ..... ( باقی موضوع را توضیح نمیدهم . خود جنابعالی بهتر میدانید )
پاسخ ها
comment
کارون ما
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
comment
comment سلام همشهری
منم با نظر شما بسیار موافقم
دیگه همه چی واسه مردم اهواز روشن شده آقای سودانی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
comment
0
2
comment کسی که ارادتمند آقای احمدی نژاد و مشایی انحرافی باشد اعتباری ندارد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار