شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
نماينده شوراياري ملاشيه در گفتگو با شوشان به نقش موثر و حضور مردم در اين منطقه در سال‌هاي جنگ تحميلي اشاره كرد و گفت: اهالي منطقه ملاشيه در هر زماني وفاداري خود را نمايندگان مجلس و شورا در همه انتخابات ثابت كرده‌اند اما آن طور كه شايسته است به آن رسيدگي نشده است.
قاسم غزلاوی  افزود: احداث شهرداري، فرهنگ‌سرا، آسفالت تمام كوچه‌ها و خيابان‌ها، مجموعه ورزشي، تعمير بازارچه ملاشيه كه حدود 8 تا 9 سال بلاتكليف است، بيمارستان يا درمانگاه شبانه‌روزي، استقرار آمبولانس در منطقه، حل مشكلات فضاي سبز منطقه، احداث ايستگاه اتوبوس و ورود خط اتوبوس واحد به منطقه، احداث پاسگاه و حل مشكل امنيت مردم، احداث ايستگاه آتش‌نشاني از جمله نيازهاي منطقه ملاشيه است كه مشكلات در اين زمينه، زندگي در منطقه را براي اهالي مشكل كرده است.
نماينده شوراياري ملاشيه به معضل فاضلاب منطقه نيز اشاره كرد و افزود: مشكل فاضلاب و جاري شدن آن در سطح منطقه موجب ايجاد نيزار و باتلاق و انتشار بوي بسيار متعفن در سطح منطقه شده است. با توجه به بارندگي گسترده در اهواز نيز اين مشكل چند برابر شد به طوري كه آب وارد خانه‌ها و مساجد منطقه شده است.
 غزلاوی  گفت: جمعيت حدود 50 هزار نفري منطقه ملاشيه از كمترين امكانات و خدمات محروم هستند. براي حل مشكل فاضلاب كه چندين بار به سازمان مربوط مراجعه كرديم مشكل بودجه را بهانه مي‌كنند، آيا اين منطقه جزئي از شهر اهواز نيست؟ اگر مشكل منطقه حل نشود با اعضاي شورا ياري ملاشيه براي انعكاس مشكلات اگر لازم باشد به مركز و مسئولان كشوري نيز مراجعه مي كنيم.
 نماينده شوراياري ملاشيه به شکل فهرست وار به بیان مشکلات این منطقه پرداخت و گفت: احداث ناحیه شهرداری با نیروهای بومی، احداث فرهنگسرا در منطقه، آسفالت خیابان ها و معابر و کوچه ها بطور کامل، احداث سالن ورزشی و زمین های چمن مصنوعی برای ورزشکاران منطقه، حل مشکل و تکمیل بازارچه جهت ساماندهی بازاریان، کسبه، نیاز ضروری به بیمارستان یا درمانگاه شبانه روزی مجهز واستقرار آمبولانس در منطقه، رسیدگی به مشکلات آموزشی در مدارس و ایجاد فضاهای آموزشی جدید، حل مشکل فضای سبز منطقه، ورود اتوبوس خط واحد داخل منطقه و ایجاد ایستگاه برای استراحت اهالی ،احداث ایستگاه آتش نشانی ، همکاری اعضای محترم جهت احداث پاسگاه و حل مشکل امنیت، استفاده از نخبگان و تحصیلکرده های منطقه در شورای شهر و شهرداریهای مناطق ، حل مشکل گاز منطقه ، حل مشکل فاضلاب که یکی از بزرگترین درد و بدبختی منطقه است، دعوت از نمایندگان محترم مجلس و شهرداری در منطقه با حضور مسئولین استانی که یک حرکتی تاثیرگذار در رفع مشکلات می باشد، چاره اندیشی برای  باتلاقها و چاههای تجمع آبهای فاضلاب و جوی های روباز که منطقه را احاطه کرده و دعوت استاندار محترم به منطقه برای بازدید از مشکلات و تلاش برای رفع آن ؛

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار