شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۷

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از برگزاری بیش از 900 عنوان برنامه شاخص ویژه بزرگداشت مقام زن در اهواز و شهرستانهای استان خبر داد.

مریم حیدریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه های هفته زن و روز مادر با توجه به نقش زنان در خانواده و جامعه  و به منظور ارتقای جایگاه زن و تقویت ارزشهای اسلامی طرح ریزی شده و در این راستا 600 عنوان برنامه در شهرستانها و 300 عنوان در مرکز استان اجرا می شود.

وی با تاکید بر نقش زنان در تحقق شعار امسال و فرمایش مقام معظم رهبری در راستای تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی، گفت: محور اول برنامه های بزرگداشت این هفته در راستای نقش زنان در حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ولایت مداری و بصیرت بانوی ایرانی است.

حیدریان، نقش زنان در فرهنگ ایثار و شهادت را دیگر محور برنامه های بزرگداشت این هفته عنوان کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب، تغییر نگرشی اساسی در شرکت فعال، صحیح و واقعی زنان در اجتماع و نحوه دسترسی آنان به حقوق مناسب با بافت فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی ایجاد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزیهای متعدد از اسفند ماه سال گذشته برای برگزاری با شکوه هفته زن، افزود: زن، ‌ارزشهای اسلامی و تعالی جامعه فاطمی، زن، ‌بصیرت، ‌عفاف و بیداری اسلامی، زن، ‌زندگی سالم، نشاط و تحکیم بنیاد خانواده، زن، ‌حمایت از کار و سرمایه ایرانی و رونق تولید ملی، زن، ولایت مداری و کرامت انسانی، زن، امنیت و مشارکت اجتماعی، زن، ایثار، جهاد و فرهنگ انتظار به عنوان اسامی ایام بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سال 91 از سوی دفتر امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری عنوان شده است.

حیدریان، برگزاری دومین همایش زنان منتظر با تاکید بر بحث بیداری اسلامی و محوریت مبارزه با صهیونیست، برگزاری کارگاه های آموزشی برای پنج هزار نفر از زنان، خدمات تفریحی فرهنگی، مسابقات مختلف، آئینهای تجلیل از زنان برجسته، افتتاح چند پروژه در حوزه بانوان و... را از جمله برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر در استان خوزستان عنوان کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار