اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
نوشتاری خطاب به استاندار خوزستان
،............. . .
در زیارت عاشورا می خوانیم لعن الله امه دفعتکم عن مقامکم و ازالتکم عن مراتبکم التی رتبکم الله فیها.
این فراز در زیارت عاشورا بسیار برجسته و دارای بار فرهنگی شایان توجهی می باشد. حسادت، مقام پرستی و دنیاطلبی و نیز عدالت گریزی سبب شد در صدر اسلام فضایی شکل بگیرد که حضرت علی (ع) را به مقامی که خدا و رسول آن را تصدیق و ابلاع به امت شده بود در کمال بی انصافی که ورزیدند بدان نرسد. دفع مقام اولیاء و ابرار و ازالت از مرتبت آنان جزء ضد فرهنگی درآمد که بعد از پیامبر اسلام در امت اسلامی باب گردید. و از جمله روش های ناپسندی قلمداد شد که تاریخ شاهد واقعه ی عاشورا نیز گردید. این فراز از زیارت عاشورا در واقع بیان فاجعه و عمق مصیبت وارده را نشان می دهد.
آن چیزی که بنده از آن در این مقاله به عنوان ازالت سیاسی خطاب به استاندار خوزستان نوشته ام در حقیقت رنج نامه ای است که بیشمار در حال واقع شدن است. برندگان سیاسی به هر بهانه ای در تعقیب رقیب خویش می کوشند و در تهدید آنان از هیچ فاجعه ای دریغ نمی ورزند.
جناب استاندار
شما نیک می دانید که منظور کدام بخش از کنشگران سیاسی هستند و از چه راه هایی فشار خود را برای پروژوه رقیب ستیزی وارد می نمایند. شما نباید اجازه دهید برنده ی سیاسی رقیب خودش را آنچنان مورد تعقیب ،تهدید و آزار سیاسی قرار دهد به گونه ای که وی از کلیه ی مقامات قانونی دفع و از برخی مناصب ذیحقه ازالت شود. اخیرا مشابه این امر در استان صورت پذیرفته است. شما که خود از جمله قربانیان این مصیبت سیاسی هستید شایسته است همت گمارید و مرد و مردانه در مقابل این ضد فرهنگ سیاسی قد علم فرمایید.

-


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
comment
1
0
comment فرهنگ سیاسی دراستان خوزستان تابع رسم زشت رقیب ستیزی است..استاندارمردشجاعی است.به این وآن قدرت وفشارهاتوجه ای ندارد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
comment
0
0
comment دیدی شوشان نشان ندادی طرفدار نیک هستی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
comment
0
0
comment شوشان کامنت ما رو بزار نیک ول کن از این شاخه به ان شاخه خدایش بسه ول کن استاندار رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار