شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۰۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶
یکی از کارهای در خور تحسینی که منصور کتانباف شهردار سابق اهواز انجام داد (وانشالله در این دوره هم ادامه خواهد یافت) راه اندازی سراهای محله ای و فرهنگسراهای تخصصی در شهر بوده است. یکی فرهنگسرای فناوری اطلاعات و باشگاه الکترونیک شهر که در زمان خود او افتتاح شد و یکی هم باشگاه نجوم که اولین مرکز نجوم استان خوزستان است که پیش از خداحافظی وی، تجهیزات و تاسیسات ان خریداری و نصب و آماده شد. کتانباف تاسیسات و سالنی که در پارک شهروند توسط کمیته امداد ساخته شده بود را به تملک شهرداری در آورد و بهسازی کرد و تاسیسات و تجهیزات پیشرفته و منحصربفرد نجوم را از شیراز به اهواز آورد تا اولین مرکز نجوم استان در اهواز تاسیس شود. 
راه اندازی و افتتاح این مرکز مهم به روزهای آخر صدارت او موکول شد و نهایتا پس از تغییر و تحولاتی که در شورا و شهرداری ایجاد شد موضوع کمی به تاخیر افتاد که الحمدالله شنیدیم بزودی این مرکز مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت. شاید بی مناسبت نباشد هم ذکر خیری از شهردار سابق اهواز-کتانباف- که سنگ بنای چنین مرکزی را گذاشتند بکنیم و هم دکتر عصاره که بدعوت کتانباف، مسائل فنی و تخصصی این مرکز را انجام داده و پا به پای مسوولان شهرداری برای تاسیس این مرکز زحمت کشید را مورد تجلیل و تقدیر قرار بدهیم. امیدواریم شورای شهر و شهرداری از این دانمشند ارزنده استان که دکترای فیزیک دارند به نحو شایسته ای تقدیر کنند. انشاللهالبته این امیدواری وجود دارد که در دوره جدید شهرداری و شورا نیز شاهد اقدامات ارزنده ای از این دست باشیم همچنانکه شهردار اهواز-سیدخلف موسوی- نیز بر ضرورت افزایش سرانه فضاهای فرهنگی در اهواز تاکید کرده واقداماتی را در این حوزه شروع نموده است. انشاالله در سال های آتی به روزی برسیم که محلات و مناطق مختلف اهواز از وجود فرهنگسراها و سراهای محله ای و مراکز تخصصی علمی جهت استفاده مردم و نخبگان بهره مند باشد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۲
comment
comment
علی
|
United States
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
comment
0
0
comment جادارد که از اقای ارسلان شهنی مدیر [سابق] سازمان زیباسازی هم تشکر کنید که یکسال و نیم بهمراه مجموعه کارشناسانش در به ثمر رسیدن این پروژه تلاش کردند و حالا پروژه بنام و بکام دیگری که [...] افتتاح خواهد شد!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
comment
0
0
comment اخلاق ایجاب میکند شهرداری از مدیران سابق بویژه آقای کتانباف و دکتر عصاره هم بدلیل تاسیس این مرکز قدردانی کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار