اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰
کلنگ ساخت 15 خانه بهداشت در باغملک به زمین زده شد

کلنگ ساخت خانه بهداشت درب با حضور فرمانده سپاه باغملک سرگرد رحیمی حسینی، آقای حیاتی بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین محلی به زمین زده شد.

دکتر فرجی مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک در حاشیه این مراسم گفت: این خانه بهداشت به نمایندگی از 15 خانه بهداشت در شهرستان باغملک به صورت نمادین کلنگ آن به زمین زده شد و از امروز رسماً عملیات اجرایی ساخت 15 خانه بهداشت شروع گردید.

فرجی گفت: زمین خانه های بهداشت مذکور توسط مردم شریف و باهمکاری دهیاری ها و شوراها به این شبکه واگذار گردید که هر کدام از آنها بازیربنای 75 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 770 میلیون ریال ساخته می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در پایان با اشاره به تعداد خانه های بهداشت این شهرستان گفت: در حال حاضر تعداد 56 خانه بهداشت در باغملک وجود دارند که با راه اندازی خانه های بهداشت جدید تعداد آنها به 71 خانه بهداشت خواهد رسید که رضایتمندی مردم این شهرستان را در بر خواهد داشت.

گفتنی است، خانه های بهداشت مصوب که کار ساخت آنها آغاز گردید به ترتیب 1- پیرموسی 2- آبلشکر 3- محمدکاظمی 4- تل شور5 - دوگچه 6- میان بیشه 7- پسکره8 - آب گندو 9- لاکم 10- گنبد 11- درب 12- رباط علیا 13- تمبی 14- گلال کمپ 15-بنه لم می باشد

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار