اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
طی حکمی از سوی رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور ، رضا سعیدی به عنوان رییس شعبه یک بدوی و مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان منصوب شد.

سعیدی پیش از این مدیرکل تعزیرات حکومتی استانهای همدان، چهار محال و بختیاری و لرستان بوده است.

در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان از خدمات و تلاش های چند ساله سیدرضا جابری مدیرکل پیشین تعزیرات حکومتی خوزستان قدردانی شد.

علی جمشیدی معاون امور پشتیبانی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در این مراسم که روز یکشنبه در سالن اجتماعات اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان برگزار شد با بیان اینکه گردش شغلی و مدیریتی سبب شتاب گرفتن در انجام اصلاحات و تغییرات مثبت در نظام برنامه ریزی و تصمیم سازی می شود گفت: تغییرات مدیریتی امکان استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و کاهش مشکلات و خدمت بیشتر را فراهم می کند.

وی به روند پویایی و حرکت رو به جلو سازمان تعزیزات حکومتی در دولت تدبیر و امید پرداخت و گفت: اصل تمرکز زدایی و کیفی سازی رسیدگی به پرونده های ارجاعی به تعزیرات حکومتی از اولویت های این سازمان تعریف شده که در حال عملیاتی شدن است.

جمشیدی تدوین و اجرای برنامه پنج ساله از سال 1390 و تغییرات ساختاری را از اقدام های زیربنایی و اساسی سازمان متبوع در راستای ایجاد تحول در رسیدگی کیفی به پرونده ها بیان کرد و افزود: در سال 1392 به بیش از 989هزار پرونده رسیدگی شده بدون اینکه به حجم نیروی انسانی سازمان افزوده شود.

رضا سعیدی مدیر کل جدید تعزیرات حکومتی خوزستان نیز در این مراسم خدمتگزاری به مردم خوزستان را افتخاری برای مدیران توصیف کرد و گفت: از همه ظرفیت های قانونی برای ایجاد تحول و کیفی سازی در رسیدگی به پرونده ها استفاده خواهد شد و در این زمینه به کمک همه همکاران برای پیشبرد اهداف سازمان و خدمت به مردم نیاز داریم.

وی ضمن تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع) به شهدایی که در راه دفاع از میهن اسلامی به شهادت رسیدند ادای احترام کرد و گفت:استان خوزستان مظهر مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است از این رو باید همه توان خود را بکار گیریم تا عقب ماندگی های گذشته در بخش های مختلف جبران شود و به وظیفه ملی و دینی خود در این زمینه عمل کنیم.

وی کارو تلاش در استان خوزستان را به مثابه جهاد در راه خدا دانست و گفت: با توکل به خدا و مشارکت نیروهای خدوم سازمان و به دور از جناح بازی و سیاسی کاری که همچون سمی مهلک در پیکر دستگاه قضایی است به وظایف خود عمل خواهیم کرد.

وی نظارت بر کیفی سازی رسیدگی به پرونده ها و فعال شدن بخش اجرای احکام را از اولویت های کاری خود عنوان کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار