اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: در روزهای باقی‌مانده تا بازگشایی مدارس، تمهیدات و اقدامات لازم در جهت روان‌سازی ترافیک اول مهر ماه انجام شده است.
 
سرهنگ عادل مجدمی اظهار کرد: در شهریورماه 20 جلسه در خصوص ساماندهی سرویس مدارس و تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس با تاکسی‌رانی، آموزش و پرورش و شهرداری‌های خوزستان برگزار شد. با شهرداری‌ها مکاتبه صورت گرفت که نسبت به خط‌کشی گذرگاه عابر پیاده، نصب تابلوها و امور مرتبط با ایمنی عبور و مرور اقداماتی انجام دهند.
 
وی ادامه داد: در شهر اهواز عملیات خط‌کشی مجدد معابر و گذرگاه‌های عابر پیاده از دو هفته پیش آغاز شده و سعی می‌شود این عملیات تا ابتدای مهر ماه و آغاز سال تحصیلی تکمیل شود.
 
رییس پلیس راهور خوزستان افزود: با توجه به این‌که شهروندان در این ایام مشغول انجام خرید مهر ماه هستند، در ساعات بعد از ظهر شاهد ترافیک سنگین هستیم که برای ساماندهی شرایط، استقرار پرسنل راهور جهت روان‌سازی ترافیک در سطح شهرها در دستور کار قرار گرفت. همچنین از 29 شهریورماه در جهت تامین امنیت عبور و مرور دانش‌آموزان در سطح معابر، استقرار پرسنل راهور در نوبت‌های صبح، ظهر و عصر در فاصله باز شدن مدارس تا تعطیلی مدارس آغاز خواهد شد. اجرای این فرآیند به شهرستان‌ها نیز ابلاغ شده است.
 
مجدمی اظهار کرد: همچنین سرویس‌دهی و خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به شهروندان در این روزها که خریدها افزایش یافته، کنترل می‌شود تا مشکلی در تردد شهروندان نداشته باشیم.
 
وی درباره پروژه تعریض پل سوم اهواز و آماده نشدن باند شمالی آن برای مهرماه، گفت: پیمانکار این پروژه متعهد شده بود که باند شمالی را تا 25 شهریورماه جهت تردد آماده کند ولی علی‌رغم این‌که پل نسبت به برنامه کلی خود، پیشرفت خوبی داشته و به صورت شبانه‌روزی روی پروژه کار می‌شود، از آنجا که کار در مسیر رودخانه انجام می‌شود و یک پل در کنار پل دیگری قرار می‌گیرد، پیمانکار اعلام کرده که نمی‌تواند تا تاریخ تعیین‌شده باند شمالی پل را تحویل دهد.
 
رییس پلیس راهور خوزستان افزود: به دنبال این امر، جلسه‌ای با پیمانکار پروژه تشکیل شد و در نهایت پیمانکار بار دیگر متعهد شد که دو باند سابق پل را به حالت عادی باز گرداند تا در ابتدای مهر تردد روی پل به طور عادی صورت بگیرد و پس از این‌ که مسایل فنی پروژه برطرف شد، آماده‌سازی پروژه با جدیت دنبال شود.
 
مجدمی اظهار کرد: در ایام مهرماه تردد بر روی پل سوم به حالت سابق از طریق دو باند رفت و برگشت انجام خواهد شد و امیداریم مشکل بیشتری در بحث ترافیک نداشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار