دوران رقابت انتخابات مجلس گذشت و حال دوره رفاقت، کار و تلاش و همدلی است، نماینده منتخب نماینده همه مردم است و باید خدمت را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهد. "> قدردانی امام جمعه دزفول از زحمات سید احمد آوایی
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۰

دوران رقابت انتخابات مجلس گذشت و حال دوره رفاقت، کار و تلاش و همدلی است، نماینده منتخب نماینده همه مردم است و باید خدمت را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده مردم دزفول با آرامش و بدون هیچ مشکلی در مراحل اول و دوم به پایان رسید، ضمن تشکر از حضور حماسی مردم به منتخب مردم دزفول عباس پاپی‌زاده تبریک می‌گوییم و از زحمات دو دوره سید احمد آوایی نیز قدردانی می‌کنم.

وی افزود: دوران رقابت انتخابات مجلس گذشت و حال دوره رفاقت، کار و تلاش و همدلی است، نماینده منتخب نماینده همه مردم است و باید خدمت را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهد.

امام جمعه دزفول با اشاره به ۴ خرداد گفت: بعد از فتح خرمشهر معادلات جنگ به نفع ایران متحول شد بطوریکه در ادامه سلسله عملیات‌ها، رزمندگان دلاور ما از اروند گذشته و فاو را فتح کردند، فتح خرمشهر ورق جنگ را برگرداند و این بجز کار خدا نبود.

وی افزود: در ادامه، چهارم خرداد روز پرافتخار مقاومت و پایداری و روز دزفول پیش آمد که بعد از دو دهه که از جنگ گذشت و داشت مقاومت و ایثار مردم دزفول فراموش می‌شد،این روز برای مردم شریف دزفول و ایران اسلامی نهادینه شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم دزفول که بیش از ۱۸۶ بار موشک و بارها توپ و راکت دشمن بعثی را متحمل شده ولی شهر را خالی نکردند، دزفول در چند کیلومتری جبهه قرار داشت ولی مردمش در برابر حملات ددمنشانه دشمن جانانه ایستادگی و ایثار کردند.

وی تأکید کرد: مردم این شهر مقاوم با دادن بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ شهید و ۴ هزار جانباز، هر هفته نماز جمعه به امامت مجاهد نستوه، آیت‌الله قاضی برگزار و ۴ هزار نفر از رزمندگان در این مراسم پذیرایی می‌شدند؛ رزمندگان از حضور مردم در شهر درس می‌گرفتند و در جبهه نبرد با روحیه مضاعف به جهاد ادامه می‌دادند.

امام جمعه دزفول با اشاره به مسئله کشور بحرین ادامه داد: ما شدیدا الحاق کشور مظلوم و متدین بحرین را به هر کشوری به ویژه عربستان سعودی محکوم می‌کنیم و حکام آن نباید آنقدر پست باشند که این ذلت را بپذیرند.

وی در پایان این مراسم معنوی با اشاره به مسئله حجاب و عفاف در جامعه گفت: اگر قوانین در عدم رعایت حجاب و عفاف عمومی مشکل دارند باید با وضع قانون محلی و منطقه‌ای این وضع متغیر و متحول شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار