اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
صالحی خبر داد:
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از شش کشته و 12 مجروح بر اثر تصادفات در جاده های خوزستان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ محمد صالحی اظهار کرد: در نتیجه بی توجهی به هشدارهای پلیس و سهل انگاری در رعایت موارد ایمنی از سوی راکبان وسایل نقلیه روز گذشته شاهد مرگ دلخراش 6 شهروند و مجروح شدن 12 نفر در جاده های استان خوزستان بودیم.

وی افزود: اغلب تصادفات در محورهای ورودی اهواز و شهرستان های گتوند، باوی و ماهشهر بوده که در همین رابطه در حوالی پل زنجیر شهرک طالقانی ماهشهر به علت برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با چهار سرنشین جوان، متأسفانه راکبان موتور سیلکت مجروح و دو نفر ترک نشین آن ها به علت نداشتن کلاه ایمنی در دم فوت کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: در حوالی پل قیصر شهرستان گتوند نیز به دلیل برخورد یک دستگاه مینی بوس با سواری پراید، راننده پراید نیز به علت شدت جراحات وارد شده در صحنه تصادف فوت کرد.

صالحی خاطرنشان کرد: سومین حادثه منجر به فوت، ناشی از برخورد یک دستگاه وانت نیسان با عابر پیاده در اتوبان اهواز ـ باوی بوده که به علت بی توجهی راننده وانت به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بود. خودروی یاد شده پس از زیر گرفتن عابر پیاده حدود 10 متر فرد مصدوم را با خود را به بیرون از جاده کشیده بود.

وی عنوان کرد: امروز نیز در شهرستان آبادان به دلیل عدم رعایت و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی و عدم استفاده از کلاه ایمنی بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت دو نفر سرنشین و راکب یکی از موتور سیکلت ها جان خود را از دست دادند.
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: سایر مجروحان حوادث روز گذشته نیز حاصل از سه مورد تصادف در محورهای برون شهری کلانشهر اهواز بوده که در نتیجه تلاش مأموران انتظامی و نیروهای امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.

صالحی در پایان گفت: بنا به اعلام کارشناس تصادفات پلیس راه خوزستان تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و استفاده نکردن راکبان موتور سوار از کلاه ایمنی علت حوادث 24 ساعت گذشته بود.
مرجع / مـهـر

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار