اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تاکید کرد:
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس «هلدینگ» بر لزوم توسعه این صنایع تاکید کرد.

عادل نژادسلیم پیش از ظهر امروز در بازدید از پتروشیمی بندر امام اظهار کرد: یکی از چالش‌های پیش‌روی سازمان‌های دولتی درحال گذر به بخش خصوصی تغییر مدل‌های ذهنی است.

وی با اشاره به توانایی‌های بالقوه‌ای که در پتروشیمی بندر امام وجود دارد این شرکت را نگین صنایع پتروشیمی دانست و گفت: با یادآوری دورانی که مجموعه پتروشیمی بندر امام از گذشته تاکنون پیموده و افتخارات و دستاوردهای فراوانی که نصیب این شرکت شده پتروشیمی بندر امام را به عنوان شرکتی سرآمد در صنایع پتروشیمی کشور مبدل کرده است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تقدیر از عملکرد و میزان تولید 6 ماهه پتروشیمی بندر امام با تأکید بر لزوم تغییر مدل‌های ذهنی در سازمان‌های خصوصی افزود: یکی از چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی سازمان‌های دولتی در حال گذر به بخش خصوصی تغییر مدل‌های ذهنی است.

نژادسلیم خاطرنشان کرد: در صنایع پتروشیمی کشور به ویژه صنایع پتروشیمی خلیج فارس دوران گذر از بخش دولتی به بخش خصوصی به پایان رسیده و اکنون باید مدل‌های ذهنی و نوع نگاه مدیران و کارکنان شرکت‌های زیر مجموعه این شرکت تغییر کند.

وی تصریح کرد: نخستین شرکتی که رفتار اقتصادی و این حرکت را از سال‌های قبل آغاز و نهادینه کرده پتروشیمی بندر امام است که با تدوین استراتژی و آرمان قدم در این راه نهاد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ادامه توسعه در شرکت را از دیگر اولویت‌ها ذکر کرد و گفت: در تدوین استراتژی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیشترین اهمیت و وزن به فرآیند توسعه داده شده که این فرآیند دارای سه شاخص اساسی است.

نژادسلیم در پایان افزود: شاخص نخست توسعه واحدهایی است که از ظرفیت‌های لازم در سطح منطقه و شرکت‌های تابعه برخوردارند، شاخص دوم اجرای پروژه‌های جدید خارج از حوزه هلدینگ و شاخص سوم خرید سهام‌ شرکت‌هایی است که دارای توجیه اقتصادی هستند.
مرجع / فـارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار