شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خاطرنشان کرد: در حوزه امداد و نجات 45 پایگاه نوروزی مختص راهیان نور و مسافران نوروزی در مکان‌های تعیین شده از قبیل 25 پایگاه در یادمان‌ها و مناطق جنگلی، در نظر گرفته شده است.
مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان از اجراي طرح ايمني و سلامت مسافران نوروزي استان از 25 اسفندماه خبر داد.
 
به گزارش ایسنا؛ علی خدادادي در نشست خبري كه امروز (19 اسفندماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به عملكرد اين اداره كل از ابتداي سال تاكنون عنوان كرد: جمعيت هلال احمر خوزستان در راستاي اجراي طرح نظام سلامت طرح سفرنامه سلامت اميد را در استان اجرا كرد. چهار شهر اهواز، دزفول، آبادان و رامهرمز ميزبان اين طرح بوده​اند كه این طرح در این شهرستان‌ها با استقبال خوبي روبه‌رو شد.
 
وي افزود: در زمان مواجه با پديده ريزگردها نيز جميعت هلال احمر سعي كرد در كنار مردم باشد و با ارائه خدمات امدادي و توزيع ماسك سعي شد قدم​هايي در جهت مقابله با اين پديده برداريم.
 
مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان تصريح كرد: در جهت مقابله با ريزگردها، جمعيت هلال احمر كميته مقابله با ريزگردها را فعال كرد كه در اين كميته، آموزش​هاي پيشگيرانه و خودمراقبتي ديده شده است.
 
خدادادي با اشاره به برنامه​ريزي براي استقبال از مهمانان نوروزي اظهار كرد: بنا بر وظيفه‌ای که داريم؛ امكانات و خدمات درماني بين‌راهي را براي مسافران پايگاه​هاي امداد و نجات، درمانگاه​هاي سيار و پايگاه​هاي ايمني سلامت راه​اندازي مي​شود.
 
وي تصريح كرد: در حوزه امداد و نجات، 45 پايگاه امداد و نجات نوروزي ويژه راهيان نور در مكان​هايي مشخص ايجاد مي​شود كه 25 مورد آن در يادمان​ها و مناطق جنگي مستقر خواهد بود.
 
مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان بيان كرد: پايگاه​هاي امدادي استان از 25 اسفند ماه آغاز به فعاليت کرده و تا 15 فروردين به كار خود ادامه مي​دهند.
 
خدادادي با بیان این که شعار امسال جمعيت هلال احمر «بي​گدار به جاده نزنيم و ظريف برانيم» است، خاطرنشان كرد: پست​هاي امدادي نیز در يادمان شهداي هور، نهرخين، الغمه، سادات و معراج شهدا فعال خواهند بود.
 
وي تصريح كرد: در طرح نوروزی امسال علاوه بر پايگاه​هاي امداد و نجات، نصب چادرهاي راهدار در يادمان شهداي شلمچه، شهداي طلاييه و هويزه و محور انديمشك اهواز را خواهيم داشت.
 
مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان افزود: براي استقبال از مهمانان نوروزي همچنين در 4 نقطه اقدام به برپايي مكان​هايی براي اسكان اضطراری كرده​ايم كه شامل 25 چادر در موقعيت​هاي يادمان شهداي هويزه، والفجر و فتح​المبين و بيمارستان امام حسن مجتبي(ع) بستان هستند.
 
خدادادي ادامه داد: از سوي ديگر در اين مدت، يك فروند بالگرد آماده خدمات​رساني و خدمات امدادي به آسيب​ديدگان ناشي از حوادث احتمالي خواهد بود.
 
وي تصريح كرد: در حوزه جوانان نيز دو پايگاه امداد و نجات دريايي و ساحلي در خرمشهر و دزفول ايجاد شده​اند. همچنين در اين حوزه، 32 پايگاه ثابت و 11 پايگاه سيار در مناطق مختلف مبادي ورودي شهرهاي استان پيش‌بيني شده كه شامل 25 فضاي دوست​دار كودك، 7 نمايشگاه و چهار ايستگاه سلامت در مبادي ورودي استان هستند و نيروهاي جوان به صورت داوطلبانه مسافران نوروزي خدمات درماني ارائه مي​دهند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
حاجی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
comment
0
0
comment فعا لیتهای هلال احمر خیلی پززنگ شده جا ی تشگر دارد
comment
حاجی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
comment
0
0
comment فعا لیتهای هلال احمر خیلی پززنگ شده جا ی تشگر دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار