اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
 سرپرست روابط عمومی منطق نفتخیز جنوب با حکم مدیرعامل این شرکت منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، فرهاد فروتن با حکمی از سوی بیژن عالی پور مدعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان سرپرست روابط عمومی این شرکت بزرگ نفتی منصوب شد.

پیش از این عبدالحسن رضایی زاده سمت ریاست روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب را به عهده داشت که آخرین روز سال گذشته به افتخار بازنشسگی نائل آمد و در اولین روز کاری سال جدید در استان خوزستان جای خود را به فرهاد فروتن داد.

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب یکی از شرکت های اصلی وزارت نفت و زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران است که هم اکنون بیش از ۸۰ درصد نفت ایران در میادین زیر مجموعه این شرکت تولید می شود به همین دلیل بخش عمده ای از درآمدهای کشور در این شرکت تولید می شود و نقش اساسی فعالیت های کارکنان مناطق نفت خیز جنوب در اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست. در این بین نقش روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب در چنین شرکتی بی شک حساس و تاثیرگذار است.

روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب یكی از ادارات ستادی شركت است كه در كنار اداراتی همچون حراست، امور حقوقی و قراردادها، گزینش و مهندسی ساختار و بهره وری مستقیماً زیرنظر مدیرعامل انجام وظیفه می‌كند. برنامه‌ریزی و راهبری كلیه فعالیت‌های روابط عمومی و حضور در جلسات اداری- فرهنگی استان، جلسات داخلی و هیئت مدیره به منظور اطلاع رسانی و كنترل و نظارت بر حسن انجام صحیح فعالیت بخش‌های مختلف روابط عمومی از وظایف مهم رئیس روابط عمومی است. رئیس روابط عمومی به عنوان نماینده مدیرعامل در امور هماهنگی میان روابط عمومی شركت‌ها، ارتباطات برون‌سازمانی و فراهم نمودن ساز و كارهای ارتباطی میان شركت‌های تابع اعلام سیاست‌های ابلاغی از سوی روابط عمومی شركت ملی مناطق نفت ایران و وزارت نفت نقش راهبری و سیاستگذاری دارد. همچنین مسئولیت نظارت بر حسن كار شبكه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی در جنوب و وب‌سایت مناطق نفت خیز از دیگر وظایف رئیس روابط عمومی است.

فرهاد فروتن چند سال گذشته نیز رئیس روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب بوده و اکنون با تشخیص عالی پور مجددا سکان هدایت روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب را عهده دار شد. وی پیش از این رئیس خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نفتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
comment
0
0
comment مهندس فروتن یکی از افراد نخبه و با سابقه صنعت نفت است که قبلا نیز در این سمت مشغول بوده . امیدوارم مانند سابق موفق باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار