اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵
نماینده مردم اهواز در مجلس»
شکرخدا موسوی با تاکید بر این که بايد سرمايه گذاري در خوزستان جدي گرفته شود، تصریح كرد: بحث سرمايه گذاري در استان بسيار پيچيده شده است؛ تمام سرمايه گذاران به دليل مشكلات و سختي هاي سرمایه گذاری در خوزستان، از سرمايه گذاري در استان انصراف مي دهند.
شكرخدا موسوي در جلسه شوراي اداري خوزستان كه امروز نهم فروردین ماه در محل استانداري برگزار شد، اظهار كرد:‌ امسال سال "دولت و ملت، همدلي و همزباني" نامگذاري شد و اين نشان مي دهد كه اين شعار از عمق غني برخوردار است كه اوج آن وحدت كلمه است.
 
وي افزود: همان وحدت كلمه كه رمز موفقيت انقلاب است و خوزستان نماد اين وحدت كلمه است و تاكنون با تمام اين قوميت ها شاهد هيچ اختلافي در استان نبوده ايم و گاهي اين ما هستيم كه با سخنان نسنجيده موجب برخي اختلافات در استان مي شويم.
 
این نماينده استان خوزستان تصريح كرد:‌ صحبت از هر چه شود اصل آن خدمت به مردم است. هر كس هر جا كه باشد اگر مي خواهد رهبري و شهدا راضي باشند، بايد به مردم خدمت كند و آن هم نه خدمت متكبرانه و اگر كوچكترين خطايي كنيم نه تاريخ و نه مردم، ما را نمي بخشند.
 
موسوي عنوان كرد: خواهش من اين است كه ارتباط مسوولان با مردم در سال جاري بيشتر شود و تشكيلات اداري محدود به تعداد كارمندان نباشد.
 
وي با اشاره به اين كه خوزستان از عقب ماندگي 20 ساله رنج مي برد، گفت: فاصله خوزستان با استان هاي توسعه يافته كشور 20 سال است و اين يك واقعيت است كه در هشت سال جنگ، در استان هاي ديگر سرمايه گذاري هاي بسياري انجام شد در حالي كه در استان خوزستان تا 13 سال بعد از انقلاب هيچ سرمايه گذاري انجام نشد و وضعيت آن بدتر شد و پسرفت داشت و بعد از آن در دوران سازندگي تنها مناطق جنگي بازسازي شدند و هيچ سرمايه گذاري انجام شد.
 
نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي با تاکید بر این که بايد سرمايه گذاري در خوزستان جدي گرفته شود، تصریح كرد: بحث سرمايه گذاري در استان بسيار پيچيده شده است؛ تمام سرمايه گذاران به دليل مشكلات و سختي هاي سرمایه گذاری در خوزستان، از سرمايه گذاري در استان انصراف مي دهند.
 
وي ادامه داد: ما راهي نداريم جز این كه به آينده نگاه و گذشته را رها كنيم. بايد امر سرمايه گذاري در استان را تسهيل كنيم و در راستای اصل 44، به سمت خصوصي سازي حركت كنيم.
 
موسوی خاطر نشان كرد: ‌اشتغال ‌زايي دغدغه تمام خانواده ها است و سرمايه گذاري در هر جا حتي اگر پنج شغل ايجاد كند، بسيار خوب است زيرا پنج خانواده را نجات مي دهد.
 
وي با اشاره به این كه دو سرمايه خوزستان، نفت و كشاورزي هستند، گفت: ‌در تامين آب بايد تلاش كنيم؛ در بخش كشاورزي و تامين آب آن شكايت هاي فراواني مي رسد كه بايد در این زمینه توجه اساسي كرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار