اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۹۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
شوشان- فرنوش اسماعیلی 

 از روزی که اعتدال و عقلانیت به کشور بازگشته دلواپسانی که سودای ریاست دولت یازدهم را نیز در سر می پروراندند  نتیجه آرا ملت آنقدر برایشان سنگین بوده که از هر کانالی فشار بر دولت را دستور کار خود قرار داده اند.

مردم پیام خود را در حماسه ٢۴ خرداد نه تنها به کاسبان تحریم ها که به دنیا دادند ، ملت ما خواستار تغییر در سبک و سیاق سیاست خارجی بود ، خواستار صحبت منطقی با دنیا بود تا احساس کند دستگاه دیپلماسی کشور با تدبیر پیش میرود و اگر دنیا بخواهد زور بگوید ملت تمام قد پشت سرش می ایستد.

ما به کلید حل مشکلات روحانی بسیار بسیار بسیار زیاد امید داریم ، مردم منافع خود را زیر پا نمی‌گذارند . در سالی که از طرف مقام معظم رهبرى( دامه برکاته) به سال همدلى و همزبانى دولت و ملت نامگذارى و مزین شده است ، عصیان خواهان تحریم از هیچ تلاشی برای ایجاد شکاف بین دولت و ملت  فروگذار نیستند.

این روز ها بازهم مشاهده میشود که برخلاف نظر رهبرانقلاب که در دیدار با دانشجویان در روز ۱۳ آبان سال ۹۲ گفته بودند:« «اینها فرزندان انقلاب و مأموران جمهوری اسلامی هستند که با تلاش فراوان در حال انجام دادن مأموریت سخت خود می‌باشند و هیچ‌کس نباید آنها را تضعیف کند، مورد توهین قرار دهد یا سازشکار بداند.» بازهم تیم مذاکره کننده را متهم به سازش کاری کردند و به نام انتقاد و از جریانی خاص همراه با رژیم صهیونیستی چه خواسته و چه ناخواسته بر یک طبل می‌کوبند شاید از تداوم تحریم ها سود می برند .

مخالفان مذاکرات یا همان کاسبان تحریم منافع ملی را فدای منافع شخصی خود می کنند. اگر مخالفان منافع ملی را دنبال می کنند و از آنجا که منافع ملی کشور را بالاترین مقام و رهبر سیاسی کشور تعیین می کند و همگان می‌دانند رهبرمعظم انقلاب بیش از هر فرد دیگری در نظام، از شرایط مذاکرات آگاه هستند و هر متنی که از سوی تیم مذاکره کننده ایرانی در مقابل کشورهای ۱+۵ پذیرفته شود مورد تایید ایشان است . باید به این افراد تذکر داد نباید جلوتر از

مقام معظم رهبری حرکت کنند و بدانند که بیانات رهبری برای همه ما فصل الخطاب است . اینطور که پیداست این دوستان به ظاهر دلواپس با رفتار و گفتار اعتدالی مشکل دارند البته باید در نظر داشت که منطق و استدلال هم ندارند هر چند که رفتارهای اخیر این جماعت بیشتر از ان که بوی دلواپسی بدهد بوی فعالیت‌های انتخاباتی می‌دهد.

ما دل آرامیم چرا که با تلاش های دیپلمات خندان دنیا پذیرفت که ایران انرژی هسته‌ای را برای استفاده در مقاصد صلح‌آمیز، صنعت و تکنولوژی داشته باشد و این حق را به رسمیت بشناسد . طبق فرموده خداوند نصر و موفقیت دست خداست و نصیب افراد شایسته می‌شود.

فرنوش اسماعیلی فعال سیاسی اجتماعی
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
comment
1
0
comment چه یادداشت جالبی !؟
این که صحبتهای دکتر ظریف بود
comment
تهمتن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
comment
1
0
comment ضمن احترام به نویسنده محترمه ، یادداشت سراسر دارای اشکالات دستوری است و از نظر جمله بندی ایراد دارد به این دوست جویای نام توصیه می شود مطالعات خودشان را بیشتر کنند سپس در این عرصه ورود کنند ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار