اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان:
درویشعلی کریمی با اشاره به پروژه های آبرسانی در مناطق سخت گذر استان خوزستان از جمله شهرستان های ایذه و دزفول گفت: عملیات اجرایی برخی از این پروژه ها بی سابقه بود که بعنوان مثال می توان به گذر لوله آب از عرض رودخانه کارون در شهرستان ایذه بصورت هوایی با ارتفاع 80 متر و طول 150 متر اشاره داشت.
مهندس درویشعلی کریمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در دیدار با کارکنان این شرکت سال 94 را سال تلاش در جهت جبران عقب ماندگی ها اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان کریمی در این دیدار گفت: سال گذشته بدلیل کمبود اعتبارات سال خوبی نبود که متاسفانه سبب تعطیلی بسیاری از پروژه های عمرانی و بروز مشکلات عمده حتا برای آبرسانی با تانکرهای سیار شده بود.

وی افزود: علیرغم اینکه بسیاری از کارکنان حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده بودند، اما بشکلی جهادی و دلسوزانه نسبت به آبرسانی به روستاها تلاش می کردند.

کریمی ادامه داد: استاندار خوزستان و معاونین وی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور کمک های شایانی برای کاهش مشکلات مالی این شرکت داشته اند تا توانستیم حقوق عقب افتاده کارکنان را پرداخت کنیم، هرچند که بخشی از مطالبات، پرداخت نشده اما قطعا بطور جدی پیگیر پرداخت آنها نیز خواهیم بود. 

وی همچنین از رفع مشکل اعتباری سال 94 با پیگیری مسوولین نیز خبر داد.

کریمی یادآور شد: یکی از بارزترین اقدامات انجام شده در سال 93 اتمام برخی از پروژه های آبرسانی به روستاها در ایام مبارک دهه فجر بود که با توجه به کمبود اعتبارات کاری مهم و قابل تقدیر بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با اشاره به پروژه های آبرسانی در مناطق سخت گذر استان خوزستان از جمله شهرستان های ایذه و دزفول گفت: عملیات اجرایی برخی از این پروژه ها بی سابقه بود که بعنوان مثال می توان به گذر لوله آب از عرض رودخانه کارون در شهرستان ایذه بصورت هوایی با ارتفاع 80 متر و طول 150 متر اشاره داشت.

وی اظهار کرد: صمیمانه از کلیه همکارانم در این شرکت بدلیل تلاش های مسوولانه و بی وقفه تشکر می کنم و امیدوارم شرایط در سالجاری بنحوی باشد که شاهد مشکلات سال گذشته بویژه بلحاظ اعتباری و پرداخت حقوق مزایا نباشیم.

کریمی با بیان اینکه با تدبیر دولت محترم و تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی سالجاری سالی خوب و موفق در استان خوزستان رقم خواهد خورد گفت: اولویتی که در سال 94 مد نظر قرار دارد، اتمام پروژه های نیمه تمام بویژه پروژه های مجتمع آبرسانی می باشد که قطعا با بهره برداری از آنها بخش زیادی از مشکلات آب روستایی بلحاظ کیفی و کمی کاهش خواهد یافت.

گفتنی است مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در پایان ضمن آرزوی سالی توام با سلامتی و شادکامی برای کلیه پرسنل این شرکت ابراز امیدواری کرد تا سالجاری سالی موفق در خصوص کاهش مشکلات آبرسانی به روستاها باشد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
کارمند ابفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
comment
0
0
comment درویشعلی کریمی از معدود مدیرانی است که هم توانمتد اجرایی و فنی است و هم مردم دار و مردمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار