اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
مدیرکل تعاون روستایی خوزستان خبر داد
مدیرکل تعاون روستایی خوزستان از خرید تضمینی 50 هزار تن گندم در استان خبر داد. هرمز خواجوی اظهار کرد: با آغاز فصل برداشت گندم تاکنون 50 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی افزود: 94 مرکز خرید تضمینی گندم که از این تعداد 65 مرکز وابسته به تعاون روستایی و 29 مرکز متعلق به شرکت غله و بازرگانی در سطح استان خوزستان آمادگی کامل را دارند که 100 درصد گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را به صورت تضمینی و نقدی خریداری و به انبارها و سیلوها انتقال دهند. 

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: قیمت تضمینی گندم معمولی را یک‌هزار و 155 تومان و گندم دورم را یک‌هزار و 180 تومان بیان و ابراز امیدواری کرد با توجه به قیمت مناسب گندم، شاهد افزایش خرید تضمینی از کشاورزان گندمکار باشیم.

خواجوی، یکی از مشکلات خرید گندم در خوزستان را کوتاه بودن زمان برداشت گندم و حجم زیاد گندم تولیدی عنوان کرد و گفت: تدابیر لازم برای خرید و انتقال گندم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اندیشیده شده است.

وی افزود: مراکز خرید تعاون روستایی ظرفیت خریداری یک میلیون تن گندم را دارند و آمادگی خرید تا این میزان وجود دارد.خواجوی در پایان بیان کرد: بیشترین خرید در شهرستان‌ اهواز، شوش، هویزه، شوشتر، اندیمشک، رامهرمز و بهبهان انجام گرفته که از عمده‌ترین مراکز تولید گندم استان هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار