اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز:
با حضور حجت الاسلام و المسلمين كاظم سواري رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر اهواز در معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز نشست تخصصي تبيين مسائل فرهنگي و اجتماعي شهر اهواز برگزار شد.

در اين نشست تخصصي امير آهن جان معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز گزارشي از برنامه هاي اجرا شده در سال 1393 را عنوان نموده و آمار عملكرد را با سالهاي پيش از آن مقايسه نمود. آهن جان سپس گفت: معاونت فرهنگي پيشاني شهرداري اهواز است كه بايد به آن توجه لازم شود و اميدواريم كه بتوانيم در راه ولايت گام برداريم . وي در ادامه افزود: تلاشمان اين است در سال 1394 كارهاي عمراني را به خوبي پيش ببريم. در همين زمينه در سال 1393 كلنگ 6 فرهنگسرا به زمين زده شده كه اميدواريم اين فرهنگسراها امسال به بهره برداري برسند.

آهن جان با اشاره به اينكه سعي كرده ايم شهرداري اهواز را برند كرده و در حوزه هاي مختلف ورود پيدا كنيم گفت: ما متولي فرهنگ در شهر اهواز نيستيم ولي از ظرفيت فرهنگي شهر در كاهش هزينه ها ي شهرداري استفاده مي نمائيم.

در ادامه اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين سواري عضو شوراي شهر اهواز با بيان و تفسير آيه اي از قرآن گفت: كميسيون فرهنگي نسبت به كميسيون هاي ديگر و معاونت فرهنگي نسبت به معاونت هاي ديگر بايد متفاوت باشد و متفاوت به آن نگاه شود. اگر روحياتمان با مسائل فرهنگي تطابق ندارد و بايد از اين حوزه خارج شويم. بايد الگوگيري از رفتار و سيره پيامبر را از خودمان شروع كنيم  و با گام به جلو پيشرفت كنيم.

وي در ادامه با تاكيد بر اقامه نماز گفت: دراين زمينه با هيچ كس تعارف نداشته باشيد. اقامه نماز يكي از وظايف كاري، ديني و ورزشي ماست.


حجت الاسلام سواري در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به معاونين فرهنگي و اجتماعي مناطق گفت: بايد ناثير گذاران اجتماعي و فرهنگي را در محلات و مناطق شناسايي كنيد و آسيبهاي هر منطقه را شناسايي و بررسي نمائيد. همچنين بايد مشكلاتتان در منطقه را با شوراي شهر در ميان بگذاريد تا مشكلات حل شوند.

وي در پايان افزود: انشاا... بتوانيم وظيفه خودمان را به نحو شايسته انجام دهيم، زمان گذراست بايد از وقت نهايت استفاده را ببريم.

در پايان اين جلسه مقرر شد بازديد دوره اي از سوي كمييسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر و معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري از مناطق صورت پذيرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار