اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان گفت: با افزایش دمای هوا، مصرف انرژی برق در این استان از مرز سه هزار و ٦٠٠ مگاوات در روز فراتر رفت.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، اسدالله اسدیان روز سه شنبه (٢ تیرماه) در این باره توضیح داد: پارسال در بالاترین میزان مصرف، این رقم منهای مشترکان برق اهواز و برق منطقه ای خوزستان سه هزار و ٧٢٦ مگاوات بود که با احتساب این مشترکان به بیش از هفت هزار مگاوات نیز رسید.

وی افزود: از آنجا که مصرف برق بیش از حد مجاز بالا رفته و چهار درصد افزایش نشان می دهد مردم و اداره ها باید در مصرف برق همکاری و مدیریت کنند.

اسدیان اظهار کرد: با وجود مقدار مصرف پارسال و امسال تاکنون، کمترین مشکلات در شبکه به وقوع پیوست که کاهش تلفات در شبکه یکی از عوامل موثر در دستیابی به این هدف بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان گفت: روند کاهش تلفات شبکه در کنار جمع آوری انشعابهای غیرمجاز در استان همچنان به قوت خود باقی است و تداوم دارد، اما پاسخگویی به نیاز مشترکان نیازمند همکاری مردم و دستگاههای دولتی و عمومی است.

وی افزود: ضرورت دارد مردم و نیز در اداره های دولتی از ساعت ١٢ تا ١٧ و ٢١ تا ٢٣ و ٣٠ از وسائل پرمصرف استفاده نکنند زیرا رعایت این مسئله به پایداری شبکه و کاهش خاموشیها کمک می کند.

اسدیان اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامهای موثر، گرمای ٥٠ درجه روزهای پایانی خردادماه امسال نیز به خوبی پشت سر گذاشته شد.

افزون بر ٩٣٠ هزار مشترک در استان خوزستان از خدمات شبکه توزیع نیروی برق استان بهره مند هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار